Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Gleder meg til den dagen hun legger ut et innlegg om interiør eller noe.. Til nå har jeg ikke sett et eneste innlegg av henne som ikke har omhandlet helse og sånn. Det er alltid noe sykdom! Tror hun er hypokonder jeg. Det siste innlegget nå er bare om å være venstrehendt da. Det minst hypokondriske innlegget hittill, men ikke helt uten faktor av kropp/helse. Går det ikke an å skrive om NOE annet eller??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Om du søker på Blekkis så får du mye sykdom... Har et innlegg ute på skravle nå, om sønnen er venstrehendt- Det er ikke ille i seg selv, men det er liksom alltid noe..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Er kanskje naturlig for mange å legge ut innlegg om ting man bekymrer seg for? Det gjør i alle fall jeg. Spør om råd for ting jeg bekymrer meg om, men har ikke noe behov for å skrive om interiør f.eks... Slemt av deg å henge ut et nick på den måten. Det blir for teit.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Jeg har ikke brydd meg, helt til personen (Blekkis) faktisk svarte på mitt innlegg... Da var det ikke måte på hvor dum jeg var som spurte om noe her inne, hvordan i all verden skulle folk her inne kunne svare på mitt spørsmål fordi de ikke var leger, og alle var så forskjellige så jeg måtte ikke forvente å få noe godt svar. I sine egene innlegg forventer Blekkis at alle skal forstå og tåler ikke motstand. Fint noen andre også reagerer!! Jeg (full av hormoner) ble skikkelig irritert over svaret jeg fikk når hun selv forventer så mye i sine innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå