Gå til innhold

Blir deprimert av dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemor, og datteren min legger seg så tidlig, 7 hver kveld, og da blir jeg sittende alene framfor dataen eller tv, har sjeldent besøk av venninner siden jeg bor litt utenfor byen.. Savner virkelig å ha en mann hos meg nå! Vært singel noen år nå, vært og datet mange menn men det funker aldri, jeg blir så oppgitt, lurer på hvor lenge jeg må leve sånn som dette.. Vil ha en type nå, vil gjerne ha barn med ikke så stor aldersforskjell heller, men tar ikke hvem som helst mann.. At det skal være så vanskelig, får stadig kommentarer om at jeg ser ganske bra ut, er superfornøyd med meg, men finner meg bare ikke en mann!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må jo være noe feil med deg da siden du ikke finner noen!!

Skrevet

noe du sikkert ikke ser selv...,som at du vet selv at du ser bra ut.kan ikke akkurat si det er noe særlig med sånne folk.

Er vel en grunn til at du sitter alene..

Skrevet

jaha:P vel, du kjenner vel meg bedre enn meg :P Som sagt, har truffet mange fine menn men vi har ikke hatt kjemien som jeg er ute etter....

Skrevet

du er sikkert så perfekt at...og hvis du vet det selv er det noe av det kvalmeste som finnes!!

Skrevet

emm, nei jeg er ikke perfekt, og jeg har aldri nevnt dette.. Men jeg er veldig fornøyd med meg, og her er vi på´en igjen med JANTE LOVEN:D

Skrevet

Man må først trives i eget selskap, før man kan trives i andres :o)

Jeg er også alenemor, vært alene 1,5 år nå. Jeg savner noen i helgene, men ellers i ukene så stortrives jeg alene. Koser meg med gutten min før han skal legge seg, å så elsker jeg å bruke de få timene jeg har etterpå til å bare drive med det jeg vil.

Men så har jeg en elsker da, så jeg får også dekt behovene for kos og nærhet.

Men det er når man gir litt opp, og når man minst forventer det at drømmemannen dukker opp vettu ;o)

Å til dere ander her: Det må da vel være lov å si at man er fornøyd med seg selv?? Betyr ikke at man viser det på den måten dere tror uansett. Man må like seg selv, ellers kommer man ikke langt her i livet.

Skrevet

Forresten! Meld deg inn på sukker.no (om du ikke er der). Så får du chattet litt, sendt mld. osv. Denne siden er gratis.

Anonym 21:05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...