Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 jeg har vondt liksom ved siden av musa, ømt og vondt når jeg går, også går det liksom litt nedover det venstre beinet. Kjenner det litt på andre siden også, men ikke like vondt. Tenker da, kan det ha noenting med bekkenet og gjøre? Er 16+4 på vei! Eller kan det være noe annet som en kjønnsykdom eller noe? Har aldri kjent noe sånnt jeg, og skjønner ingenting! Vær så snill å svar meg noen!!!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Bekkensmerter kjenner man gjerne fremme i skambeinet, nedover mot lårene, bak på rumpa og i området rundt bekkenbeinet. (Trenger ikke være alle steder altså). For å si det enklere - bekkenet ser nesten ut som en truse, og smertene sitter gjerne innenfor "trusa" :-) Om det er bekkensmerter eller ikke er veldig vanskelig å si, men kanskje du skulle blitt undersøkt for å sjekke om det er det? En fysiotereapeut kan i så fall gi deg behandling som kan bremse utviklingen, og lære deg hvordan du skal gå, løfte, bøye deg osv for ikke å bli verre. Jeg kan ikke komme på noe annet som gir slike smerter, men du kan jo spørre legen for sikkerhets skyld. Du skal vel gjerne på kontroll snart? Lykke til med svangerskapet :-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 tusen takk... det er nesten så jeg lurer på om jeg tør spørre legen, hehe! men det sitter liksom rett ved trusekanten, eller litt innenfor, også er det ømt kjennes det ut som når jeg går. men ikke når jeg tar på det. Jeg har liksom ventet på at det skulle gå over, men det har ikke det! Tror du det kan være bekkenet jeg kjenner "der" nede liksom? Kjenner jo ingenting bak i ryggen, eller foran!??!?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Hmmm, sånn vondt får jeg rett før et herpesutbrudd. Altså, det blir ømt og det gjør vondt nedover beinet. Prøv å sjekke om du har et sår der nede?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 det skal jeg sjekke... tror ikke jeg har det, men... kan et herpes sår likne på ei kvise?? bare sånn i tilfelle..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 det er ingenting å se, gjør ikke vondt å ta i huden i det hele tatt. Men det er vondt å bevege beina! tusen takk fysio!! tror kanskje du har rett... trodde bare ikke en kunne kjenne det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå