Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg har søkt på ny jobb og om jeg får intervju blir det vel når jeg er i uke 20. Jeg har jo en fin kul på magen så er jo ikke vanskelig å se. Men så er spørsmålet om jeg skal si det på intervjuet eller ikke. Er en fast jobb 100 % på et sted jeg har veldig lyst til å få meg jobb, men "alle" vet jo at det er hardt å være sykepleier når man er gravid så er så redde for at de ikke skal ansette meg om de vet om det. Likevel så føler jeg at det er å føre dem litt bak lyset om jeg ikke sier det... Dilemma!
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Vær ærlig! Om du har den beste kompetansen klarer de nok å vente til du kan jobbe/er tilbake fra permisjon. ) Bedre det enn at de ansetter deg, så må du fortelle det like etter at du er blitt ansatt/begynt å jobbe. Verre om du da føler at de tenker at du ikke klarer å være ærlige med de, og har mistillitt til deg da... :0) Jeg har hatt vikariat i min jobb, og det ville gå ut mens jeg var i perm. Fikk vite dagen før jeg gikk i perm at jeg fikk fast, så er kompetnasen rett blir du nok ansatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå