Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Vår lille skal døpes snart, sendte ut invitasjonene forrige dagen, men nå lurer jeg litt. En av de inviterte er en venninne som i jula flyttet fra samboeren sin. De har ett barn sammen. Har grunnet sykdom ikke fått vært mye sammen med henne siden bruddet. Men nå har hun fått seg ny kjæreste, vi prates på nett og har hørt mye om han. Så spørsmålet: Jeg har invitert henne og guttungen, men ikke kjæresten, siden vi ikke har møttes og det er så nytt. Ville du blitt skuffet??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hvis de bor sammen, ville jeg bedt de begge. Hvis de bare er kjærster og ikke bor sammen ennå, så synes jeg det er greit og bare be henne.
Tommage♀♂ Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg ville invitert ham av ren nysgjerrighet jeg. Hyggelig å hilse på ham vel? Og veldig hyggelig for venninna di og føle at du følger med i livet hennes=)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 ...men hadde ikke blitt skuffa om ny kjæreste du ikke har møtt ikke var bedt. Anonm 2028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå