Gå til innhold

"Støl" i bekkenet og iling nedover beinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går litt opp og ned med ryggen/bekkenet mitt og som regel plager det meg ikke, men etter en lang uke på jobb merker jeg det jo. I dag da jeg kom hjem fikk jeg plutselig iling fra bekkenet og nedover det ene låret, det kan jo feks tyde på en nerve som ligger i klem mer enn en begynnende bekkenløsning så vidt jeg vet. Kjedelig altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Vet ikke om det akkurat er bekkenet jeg har vondt i, er liksom nede til venstre på ryggen, ca på høyde med hoftekula, bare på ryggen liksom. Har vært greit noen dager nå, men i dag kom det tilbake.

Har hatt forferdelige ilinger nedover venstre bein når jeg har hatt ondt i ryggen (?). Av og til er det så vondt at jeg kan ikke kan trå på foten. Kjennes ut som om noen slår en spiker inn i nerven.... J**lig vondt!

Skrevet

jeg har hatt dette et par ganger, og da har det heldigvis bare vært isjas-nerven som har ligget i klem når livmora har vokst..og gått over etter en ukes tid...men jeg vet at det kan være symptom på bekkenløsning også;-(

Skrevet

jeg har ikke hatt så vondt som du beskriver her, dessuten var det første gang jeg opplevde den ilinga. Får håpe det ikke utvikler seg til noe mer! Har hørt om noen yogaøvelser som kan hjelpe så skal se om jeg får gjort de :)

Skrevet

Kan være isjasnerve som er i klem ja. Hadde dette for noen uker siden (venter nr 2 og hadde det med første også) Lumbago med isjas het det, og fikk denne gangen beskjed av legen om ta det med ro for det kunne utvikle seg til bekkenplager. det fordi man får vondt i rygg o.s.v. og da har man lett fot å anstrenge seg slik at man ikke får vondt der, og det igjen fører til at man f.eks strammer andre steder... en vond sirkel. Dette sa min lege til meg..

Skrevet

jeg får det når jeg står og går mye...

tok det opp med kiropraktoren min, er ikke bekkenløsning som trengs behandling osv... det er det at når man er gravid da utvider bekkenet seg og hver "side" blir "løsere" dess lenger man er på vei, altså med tøyelig, bøyelig og evt bredere... og det er ikke alltid slik at de "løsner" like mye like fort helt liket på begge sider, noe som fører til mer belastning på den ene siden...

detvar svaret jeg fikk;p hos meg hjelper det å trene ryggen og bekkenet, og jeg FORGUDER det å gå til kiropraktoren nå;)

Skrevet

Tror ikke det er bekkenløsning du har. jeg går jevnlig til kiropraktor med det som heter bekkenLÅSNING. Han sier at folk ofte får feil info og tror de har løsning i stede for låsning, men bekkenlåsning kan en kiropraktor hjelpe deg med. bekkeløsning er hormonelt.

Skrevet

å det er de samme smertene du beskriver jeg også får med jevne mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...