Gå til innhold

Legging ! hjelp til å sovne selv!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min baby på 6 mnd ligger å gråter,hva skal jeg gjøre.? Hun er vandt til å sovne til puppen,og vil ikke sovne selv om kvelden...Noen som har noen råd? jeg klarer ikke å høre på at hun gråter,har lyst til å ta henne opp å trøste henne,lille gullet mitt,men en nabo som sa at da gjorde jeg meg selv en bjørnetjeneste...hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan iallefall ikke la henne ligge å gråte. Gå inn til henne og si at du er der, evt hold henne i hånda. så bruker du noen kvelder på å fjerne deg fra henne. Hold hånda, så bare sitt ved siden av, deretter litt lengre unna.

Lykke til

Skrevet

sliter sånn med dette selv. Hun vil helst sovne til puppen, men det er det slutt på har jeg bestemt.

Ingenting hjelper, ikke synge, ikke klappe/stryke på...Gråter like mye samme hva jeg gjør.

Hun roer seg en liten stund når mannen går inn.

Så jeg dytter i håp om at noen kan hjelpe oss! =)

Skrevet

for all del ikke la babyen din ligge alene å gråte. Det er groteskt! Hvorfor ikke sitte inne hos babyen din til han/hun har sovnet? Det har vi alltid gjort, gjør det ennå selv om min baby ikke er baby lenger, men gutt på 1,5 år. Kjempe kos. Synger og leser og pluteselig så er han langt i drømmeland.

Lar ALDRI han ligge å gråte alene i sengen sin.....

Skrevet

hun er nå sovnet av seg selv etter 30 min. med gråting, jeg har sittet hos henne og strøket henne å sunget. Off,jeg har så dårlig samvittighet! føler meg som verdens verste mor! vet jo at hvis jeg gir henne pupp sovner hun på et blunk! Sitter her å tenker at gjør jeg dette for min egen del? off da! stakkars prinsessen min!! skriker seg i søvn....Noen som har en litt kjekkere oppskrift,ikke at jeg tror at det finnes en enklere måte.....:-(

Skrevet

Glemte å si en ting: IKKE hør på naboen din. Du gjør mye mer skade ved å la en baby ligge alene i sengen sin. Tenk så redd hun er. Hun skjønner da ikke at du bare er utenfor døren eller sitter i stua!!

Nei, sitt inne hos henne, stryk henne på ryggen og vis at du ER der.

Så går du og skyter naboen!!!!! Makan til holding naboen din har til små barn!!

Skrevet

Du sitter hvertfal inne hos henne.BRA!! Da vet hun at du er der og ikke har forlatt henne.

Min sønn er 18 mnd og vi sitter ALLTID inne hos han til han har sovnet. Han er verdens tryggste unge. Jeg har aldri skjønt hvorfor enkelte foreldre skal ha barna sine til å sovne fortest mulig eller at leggingen skal skje fortest mulig. Ingen TV program eller andre ting er viktigere enn at min gutt skal han en rolig og koselig kveldsstund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...