mayaya Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Og har kosa meg hjemme i hele dag, har hatt besøk av gode venner og vi har spist god mat, kake og greier. Nå slapper jeg bare av før svigers kommer *det er min dag i dag, herregud for en herlig dag* hihi
cherry coke Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!!!=) God klem
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Gratulerer! Høres ut som du har kost deg på dagen din:)
mayaya Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 Jess. Nå klarer jeg ca å holde øynene åpne mens jeg skriver på dib :-p Håper det går over før vi får mer besøk da
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Gratulerer med dagen Høres ut som at du har koset deg!
Tøysetipp Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Congratz:-) Håper resten av dagen (kvelden) blir like fin for deg:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Slitsomt å bli eldre vet du;) ha ha:) Jeg har tilberedt en kalkun og nå føler jeg meg helt pumpa selv. Men må jobbe med skole til 22 minst...
mayaya Skrevet 9. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2009 Slitsomt å bli eldre OG høygravid på samme tida, ja *knis* Takktakk til dere andre og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå