Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Og hva er inkludert i pyntebudsjette? Vi skal ikke pynte kirke så vi skal kun ha pynt i lokalet der vi skal være for kvelden... Men hvor mye budsjetterer man til pynt? Vi må ha lys, staker, telysholdere, duk, løper, sløyfer, blomster, servietter. Hva ligger deres budsjett på?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 telysholder 12 stk: 60kr 12 vaser: 150 duker:låner av familie kubbelys 12 stk: 120kr løpere:150kr roser: 200kr servietter til middag og kaker: 200. pyntesteiner til bordet:50kr så det blir rett under tusen kroner.
Brenda med 2 ute Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Jeg har fått sponset duker og stoltrekk. Men jeg har regnet med sånn ca 3000 kroner i pynt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 hvor har du fått tak i alt dette fra??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Jeg ville testet ut kvaliteten på kubbelysene til 10 kr stykket. Billige lys har en tendens til å brenne fort og renne mye, særlig hvis det blir litt trekk (om dere må åpne et vindu f.eks). Ha alltid et fat el.l. til å beskytte dukene med. Setter dere lysene i grupper, pass på at det er litt plass mellom dem slik at de ikke får hverandre til å smelte. Bare noen tips fra en som har jobbet med lys og sånt i noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå