vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jaja, da har i hvert fall slimproppen gått (over 2 dager her) Håper bare det skjer noe snart Sist gikk den 14dager før jeg fødte, men er jo lov å håpe :
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Hvordan ser du det? jeg hadde en bitteliten blødning i dag tidlig, termin i morra...kan det tyde på at noe er på gang?
mumtobe09&10 Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Ikke sikkert det er lenge igjen til det skjer noe da Når er termin?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Hehe, den så ut som ei skikkelig snørr-klyse med noen blod-tråder i p Mmmm, deilg du Har termin 28 april, men hadde håpet å slippe å gå sååå lenge
mumtobe09&10 Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Fullmåne i kveld, vet du. Kanskje du er heldig Jeg har termin 29., og deler av min propp gikk for 12 dager siden. Krysser fingrene for oss begge
Tilde*** Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 jeg har hatt utrolig mye "slim"/utflod det siste døgnet. sånn at det har rent ut. kan det være proppen som har gåttt!? har termin i slutten av april..
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2009 Ah, trodde det var fullmåne igår jeg Hehe, får satse på den da! Får vel prøve å lure mannen med på litt sengehygge og... Og kanskje pakke bagen snart Hehe
mumtobe09&10 Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Pakk bagen FØRST, og hopp til sengs etterpå
Månefeen ♥ Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Aha, etter hvordan du forklarer den er jeg veldig så sikker på at min gikk igår kveld. Er førstegangs så var litt usikker der og da, men aldri sett noe lignende så det må ha vært den. Termin 16.mai, men magen har sunket veldig og bolla i magen virker utålmodig.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2009 "Desverre" er det slik at slimproppen kan gå maaange uker i forveien... For noen startet fødsel ganske kjapt etter, mens andre må vente... Med 1, gikk den 1uke før, og med 2, merket jeg den aldri...
~Mita~ Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 hos meg har den gått 2 ganger allerede, begge gangene i 1-1/2 mnd siden.. har ikke termin før 3. Juli, så her håper vi ikke på fødsel enda. Men altså, ikke for å være pessimist, så trenger ikke slimproppen bety fødsel bestandig. Men den kan være et tegn, sist kom gutten ca 4 dager etter at proppen gikk...
Høygravid&gla:-) Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 merker alle "proppen",eller kan den komme gradvis, er i uke 36, har mye utflod, skifter minst en to ganger om dagen,,men virker ikke som noen propp.. å det er vel vanlig med en del utflod denne tiden????
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. april 2009 #13 Skrevet 9. april 2009 Tror kanskje at proppen min har gått og.. men den var helt annerledes en forrige gang.., og gikk over flere dager.. Forrige gang så var det litt blid i den og det var ingen tvil pga mengden, pga blod og utseende på den.. hehe.. Da gikk det vel 3-4 uker før jeg fødte enda etter det.. Men jeg ville blitt happy hadde jeg sett litt blodig slim nå allikevel.., pga jeg føler da at man allikevel er et skritt nærmere tross det ikke behøver ha noe og si.. Får se om vi ikke kaver oss inn døren på sykehuset likt vi.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå