Gå til innhold

Ble litt lei meg ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffer min eldste bror kun ett par ganger i året og hver gang må han blande seg bort i måten jeg oppdrar barnet mitt på. Han mener jeg er alt for snill og syr puter under armene på henne...Jeg prøver å forklare at jeg er alene og må velge mine kamper. Jeg er "alene på jobb" 24 timer i døgnet og jeg KAN ikke la alt bli en kamp, for da sliter jeg meg ut.

Han sier indirekte at jeg gjør en dårlig jobb, og det sårer meg vanvittig mye!!

Det er sjeldent jeg gråter, men i dag ble det for mye for meg...

ARGH!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit at det skal prege samværet når dere treffes så sjeldent. Dessuten er det utrolig sårt når noen setter spørsmålstegn ved den viktigste "jobben" vi gjør. Du skal se, noen har vanskelig for å sette seg inn i andres situasjon. Kan du si det til ham? Slik at det skal bli hyggeligere å omgås?

Skrevet

Herregud så dårlig gjort, og ikke minst utrolig unødvendig!

Tror ikke de som ikke er eller har vært alene med barn vet hvor mye arbeid det faktisk er. Hvis man skal si nei til hver minste lille ting, kommer man jo ikke til å ha det noe fint.

Nei, prøv å bare drite i hva broren din sier, trøst deg med at han ikke har peiling.

KLEM.

Skrevet

Ja, det er skikkelig kjipt, for i utgangspunktet er vi gode venner og han er nok en av de smarteset menneskene jeg kjenner. Men der har han ikke begrep. Og jeg tror det stikker ekstra siden hans meninger betyr mye for meg.

Dessuten så mener jeg at jeg gjør en kjempejobb, har en fantastisk datter og et perfekt liv...men kanskje jeg gjør henne litt bortskjemt? Jeg begynner jo nesten å tvile på meg selv, og det er forferdelig!:( Jeg ble faktisk utrolig såret og nå gråter jeg igjen! (HVA ER DETTE DA?? Heheh...jeg er jo ingen sippeguri!!=))

Skrevet

Men i all verdens dager da - det synes jeg er veldig unødvendig av din bror! Vi oppdrar jo alle ungene på den måten vi synes er bra for vår unge, og så lenge ungen har det BRA - er det er finfin måte å oppdra ungen på :)

Du er nok superflink som mamma du, cherry coke, prøv å ikke tenk for mye på det han sier! *klem*

Skrevet

Nei men stakkars deg da, det skal jo ikke være sånn:-( Tror rett og slett at jeg hadde tatt meg en tlf til broren din, fortell ham hvordan du føler det. Syns oppriktig synd på deg nå, har lyst å komme og gi deg en klem!

Du mener du gjør en kjempejobb - DA GJØR DU DET!!! Ikke tvil på dine evner som mor! :-)

Skrevet

Klart det sårer når han sier sånn, man må da skjønne at det er ikke enkelt å oppdra et barn helt alene. DU gjør en kjempegod jobb, og jeg er sikker på at datteren din er verdens snilleste og skjønneste unge. Og hva så om hun er litt bortskjemt? Det er helt klart min også:)

Skrevet

For noen herlige damer dere er! Humøret steg betraktlig=) Takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...