Gå til innhold

Litt skumelt når en ikke er kvalm, og energien kommer tilbake: er det liv der?


81modell

Anbefalte innlegg

Er det flere som har kommet i samme situasjon? Jeg er i uke 13 nå. Kvalmen og trettheten er nesten borte. Merker svært lite til graviditeten. Nesten litt ekkelt. Lurer på om det er liv der inne. Får litt lyst til å bestille privat UL, men tror jeg skal klare å vente en mnd til..... ?

 

Sikkert bare bekymret uten grunn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, jeg er kvalm enda da, men jeg har gallestein, så kvalmen har vært der lenge før jeg ble gravid også. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, sånn at man lurer på om det kan stemme. Hehe.

Har og vært innom tanken med tidlig UL, men er sikkert lang ventetid her i byen uansett tenker jeg.

Fått høre noe hjertelyd du da? legen min ville ikke sjekke før uke 14, så skal til legen til tirsdag, hjelper kanskje litt om hun finner noe hjertelyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med hjertelyd også. Jeg var hos legen når jeg var i uke 9. Hun hastet seg bare gjennom alt som skulle skrives. Deretter tok jeg blodprøver og fikk ny time i slutten av juni!!! Nå skjer det ikke noe før 12. og 14. mai for min del. 12 har jeg time hos jordmor, og 14 skal jeg på UL på Kvinneklinikken.

 

Jeg begynner å bli veldig spent. Førstegangsgravid også, så alt er veldig nytt, uvant og spennende.

 

Lykke til med hjertelyd! Kjekt med et tegn på at alt er som det skal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og førstegangs, jeg var hos legen i uke 6 første gang, og så i uke 11, å så skal jeg igjen nå til uka, da er det uke 14.

Syns det er litt dårlig at du skal gå så lenge uten å være hos legen, er jo legebesøkene som gjør man føler seg litt gravid syns jeg hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Har det på samme måten jeg også.Ingen kvalme, brystene er ikke så vonde lenger og det er ikke antydning til vektøkning eller kul på magen. Ble litt engstelig jeg.. Jeg ringte til sykehuset og fikk komme dit for en kjapp ultralyd. Alt var vel med den lille krabaten på litt over 6 cm. Godt å vite:) Helt utrolig egentlig! Så vi får bare slappe av, vi får vel tidsnok kjenne nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre!!! Jeg smører meg i 4 uker til. Hvis jeg forsøker å få time til UL nå, må jeg sikkert vente noen uker på time uansett. Men oy oy oy så spent jeg er.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...