Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Dere som føler at dere ikke er en akseptert del av samfunnet fordi dere har valgt å bære frem et barn som faren ikke vil ha skal vite at dere er i godt selskap. En kvinne som kanskje har betydd mere for barn i verden en noen andre er Astrid Lindgren. Hun valgte å få sitt barn og jobbet hardt for at dette barne skulle få en god oppvekst uten far. Stå på damer og riktig god påske!
Miss Misantrop Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 En fin påminning om at livet kan bli fint selv om det ikke går helt etter planen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Takk for fint innlegg Kjekt med litt oppmuntring i blant! Hilsen kommende alenemor
Gjest Tale30 Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg ønsker også alle alendemødre en god påske (og alle andre også, hehe) Jeg har en jente på 3,5 mnd, og en samboer som er 100% tilstede. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle ha fått ting til å gå rundt uten ham. Jeg har derfor etter å ha blitt mamma fått enda mer opp øynene for hvor enorm oppgave en alenemor har til daglig. Dessuten - Astrid Lindgren var virkelig et av verdens herligste mennesker, sånn helt uten å kjenne henne da. Jeg er så takknemlig for at hun ga meg sin verden
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Så koselig at dere tenker på oss Det går bra å være alenemamma. Men klart det er tungt, og litt slitsomt med unødvendige kommentarer i ny og ne. Men guttene mine og jeg har fått ett kjempe bra liv. Faren og jeg har 50/50 (Vet jo det er noen her inne som synes den delingen er verdens undergang for barna , men det er deres problem) . Guttene er harmoniske, og det ordner seg. Kjenner meg litt ensom her i påsken da. Alle familier er på super kjekk familieferie , alle har noen å være med osv. Men når jeg tenker på den trasige påsken vi hadde i fjor med suring og krangel så nyter jeg freden og roen Men det er fint å vite at vi har aksept hos dere
Gjest Tale30 Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Selvfølgelig har dere aksept. Jeg fatter ikke hvordan noen kan komme med negative kommentarer til folk fordi de er alenemødre. Ærlig talt! Og hvem sier at de som setter seg over dere ikke kan komme til å være alenemor neste år? Enkelte har ikke evne til å se lengre enn sin egen nese. Æsj!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Puh, nå var jeg ett sekund redd at det var enda ett fordømmende innlegg om alenemødre;) Men endelig ett oppmuntrende ett, tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå