Gå til innhold

noen som har gått ned i vekt med go123?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ev. hvor mange kilo og er de greie i smak?

gikk det ev. greit å fullføre kuren på 9 uker..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ikke ned et gram. Men jeg klarte ikke å følge kuren,var konstant sulten. Så jeg har en hel eske stående her..

Etter at jeg sluttet,har jeg spist som vanlig,drukket mye brus o.l,og har allikevell gått ned 13 kilo siden februar.

Skrevet

13 kg siden februar? uten å endre noe...jøss, nå blei jeg liiiite missunlig her altså...så deilig da...er jo nesten 3 str. i klær det !

Skrevet

Jg syntes den funker supert. Jeg har gått ned syv kg på syv uker. Jeg bytter ut to av dagens måltider meg go123. Og de andre måltidene spiser jeg sunt. Kan virkelig anbefales:)

Skrevet

Lady Gaga, du må jo ha gjort NOE?!? Jeg mener - det går vel ikke an å gå ned 13 kg på et par mnd av absolutt ingen grunn, du må jo ha enten endret kosthold eller trent mer eller noe?

Skrevet

joho...gleder meg til å begynne...håper pakken kommer snart....sto det kunne ta opptil 10 dager, men håper den kommer litt raskere som så:)

Skrevet

Jeg er kjempespent på oppfølgingstråd av denne: hvor mye gikk dere opp igjen etter go 123-kuren?

Det ENESTE som hjelper for å gå ned i vekt og BLI der, er mer trim og mindre mat. Så enkelt,- men så vanskelig....

Skrevet

det er helt sant, men er jo bare å ikke spise så mye etter ferdig kur det...er jo fin måte å skrumpe inn magesekken på:) også er det det sykiske med å legge om kosten når du faktisk ser at du går ned relativt raskt, skal jo spise mat på denne kuren også:)

Skrevet

Orket ikkke å fullføre, smakte heeeeeeeeeeeeelt for jævli!! Bruker heller proteinshakene til herballife, nutrilett o.l. jeg da.

Skrevet

å? hørt så mange sier det er den beste shaken jeg...uff, herbalife sin smakte jeg av en venninne en gang...den syns jeg var helt forferdelig....satser på at vi har forskjellig smak for jeg har bestilt camilla metoden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...