Gå til innhold

.....svaaaaaak strek..

Anbefalte innlegg

Skrevet

der va det ein svaaaaak strek.....testa for et par dager siden og (testoman jaa!) og da va det bare ein skygge..nå va det ein suuuuupersvak strek... Vet at det trenge ikkje bety noe verken te eller fra akkurat nå, har tre-fire dager igjen te ikm.. Men..alltid spennende når sånne ting skjer da...håpe bare ikkje det e meg som ønske så sterkt at øynene mine ser noe aent enn ka som e virkelighet...så nå ska eg krype meg inn i armkroken te mannen igjen, og bare vente der...føle meg egentlig ikkje gravid i det heile tatt....

Men god påske då, jenter!! Ska holde dåkker oppdaterte! (e litt menneskesky om dagene....pokkers pms...eller....noe....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooh oh oh!! Så spennende!! Det høres jo ut som det har klaffet, da!! :0D Testen skal jo ikke komme opp dersom det ikke finnes hcg..og finnes det hcg er du jo gravid..! ;) Ja, hold oss oppdatert!!

Jeg er bare 5 dpo i dag og det rykker allerede i teste-hånda..hehe.. Det er noe med å bare få brent av den første testen og utløst spenninga for en stund.. :) Men får vel vente liiiitttebittt til, da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...