Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Er 11+5 og vanvittig kvalm og veldig få ting jeg klarer å spise, har mista lysten på det meste av matvarer og smakssansen er helt forvrengt. Har kasta opp bare en gang, heldigvis. Dere som har vært kvalme; er det noe dere har mista matlysten på for godt; som dere siden ikke har klart spise? Eller har slutta å smake godt for alltid? Det er så mange ting jeg har mista matlysten på, håper det ikke er for godt, men at mat skal smake godt siden når denne kvalmeperioden er over.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Mens jeg gikk gravid så mistet jeg helt lysten på kjøttdeig, hamburger og tacokrydder. Jeg kan spise tacokrydder nå, men da med kylling. Kjøttdeig vil jeg helst ikke ha lengere. Kan spise svinekjøttdeig da. Men husker den tacolukta gjorde meg skikkelig kvalm! Ikke moro nei.. Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå