mamma til 2 gutter:)) Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Hvorfor ser jeg ingen som bruker det? Er ikke det bedre å ha en sånn hengende på genseren til ungen enn at smukken skal dette på gulvet og bli skitten?
Gjest mphs Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Vi brukte det til eldste når hun brukte smokk. Yngste bruker heldigvis ikke smokk så da slipper vi tenke på det.
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Vi bruker det til minstemann når han sitter i bilstolen sin eller vi bærer ham når vi er ute. Når vi er hjemme er det ikke så farlig om den detter i golvet (jeg vasker nokså ofte og vi kan enkelt hente ny smokk). Han får aldri ha den i vogna, for jeg er livredd for at den skal legge seg rundt halsen hans så han kveles.
frk.velandre Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 har 3 unger å alle har brukt snor til sutten, eller ledning som vi kaller det,haha minsta er 10 mnd å jeg synes det er superkjekt at sutten holdes styr på hele tiden. men som du sier, har ikke sett andre bruke det.... hmmm merkelig
frøet76 Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Jeg har en slik smokkesnor på baby hele tiden nesten, jeg. Syns det er praktisk og hygienisk. Har vært litt bekymret på natten, men de skal jo være laget slik at kvelning er umulig. Lengden på snoren er kort, slik at den ikke skal kunne gå rundt halsen. Så jeg har stolt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå