Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Noen som har brukt hjemme-tannbleking som virkelig har merket forskjell? Hva heter og koster dette merket, og hvor får man kjøpt det?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Har brukt hjemmebleking som man kjøper hos tannlegen. Det du mener eller sånn fra vita o.l?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Tenker ikke på noe spesielt, egentlig. Har vel egentlig ikke noe tro på bleking fra vita, men om noen kan si det funker bra, så Tenker på alle tannbleking som man gjør hjemme, tilogmed de som er kjøpt hos tannlegen. Hva kostet det og funket det bra?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Jeg vurderer å bleke tennene hos tannlegen, hvor mye koster det, noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Vi selger bleking. Det koster 1900 kr. pr. kjeve. Da får du med bleking til 12 netter (samt blekeskinner). Man kan også ta zoombleking (på klinikken) det koster 4500 kr. (hos oss hvertfall). Da er du ferdig på noen timer.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Oi det var dyrt, billigere i england der jeg bodde, der kunne jeg betale 1000 kr for å få gjort det hos tannlegen.. sykt!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Ja det er dyrt. Men det er varig og materialene som blir brukt er dyre. Man kan ikke sammeligne land på den måten.. Men tannbehandling er dyrt. Å tannbleking er jo bare for utseende, å ingen nødvendighet (sånn i seg selv).
White*Angel Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 http://www.tannbleking.nu/# Kjempe bra tannbleiking! Super fornøyd! Må ha noen runder før man ser resultat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå