Gjest Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Er det helt "ute"? Er det slik at man nå skal bruke "vanlige" truser? Hva bruker dere? Må si jeg føler meg mer komfortabel med string, føler at klærne ser bedre ut på en måte da. Jaja, mye man skal lure på
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg liker også best string hvis trusen ellers synes gjennom buksen. Bruker stort sett boksershorts eller hipster heter det vel? Vanlig truse har jeg ikke i skapet.
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Bruker bare string. Ser og føler meg feit og bestemor aktig ut i vanlig truser. Og hipster..
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Her er det mest hipster/tighte boxere. Men stringen må, må, må frem under bukser der stoffet er såpass tynt at linningen sees igjennom (grisestygt!)
Gjest Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Jeg nikker anerkjennende til vedkommende som sa at stringtruser ikke har noe på en kropp som er over 25 år gammel å gjøre. Stygt...
Monajenten Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Men Teline, syns du det er stilig hvis det er en som går med en hvit bukse f.eks., uten bukselommer, og halve rumpen er dekket av en truse? Det syns ihvertfall jeg ser helt grusomt ut - 20 år eller 40 år spiller ingen rolle;-) Men jeg er heldigvis "bare" 24 år, så jeg har ihvertfall et år igjen å bruke string lovlig:-P Til HI: Jeg liker både stringtruser og hipstere, og jeg gir blanke f i om det er in eller ut, hehe. Jeg bruker undertøy jeg liker selv:-P
Gjest Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Nei, men det er stygt uansett, string eller ikke. Hehe..
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Enig med deg Monajente. Jeg er 30 og bruker det som jeg synes jeg er vel i. Det er vel ingen som ser hva du har under buksen hvis det ikke er langt oppi etter ryggen og buksen er veldig lav i livet
Groosalugg Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 String er ut ja. Men hvem bryr seg, gå med det dere synes er mest behagelig da vel. Jeg synes forresten string er grusomt stygt og harry, og det verste er når den stikker langt over bukselinninga.
Gjest Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Hipster under bukser og string under kjoler og skjørt ... Etter to barn føler jeg meg definitivt mest komfortabel i hipster, string blir alt for lite og "nett" for meg nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå