Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt med grøt på kvelden og i går var vi oppe i full porsjon. Burde vi da begynne med grøt til frokost også? Han er 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg aner ikke hva du BØR gjøre, men vil tro du KAN gjøre det. vår lille begynte men grøt da han var 5 mnd, og etter 14 dager med grøt på kvelden, begynte vi å gi grøt på morgenen. han elsker grøt og vil gjerne ha dobbel porsjon, men får ikke det da:)

Skrevet

Jeg ville gjort det ja.

Vi begynte med grøt på formiddag og da vi nådde halv porsjon der begynte vi med grøt på kvelden og økte til vi kom til full porsjon etterhvert. ;)

Skrevet

Samma her. Smiler og ler når grøtskjea kommer. Syns han spiser alt for mye men jeg klarer ikke å kutte ned på melka. Får mme.

Skrevet

Skulle akkurat til å lage ett innlegg om det samme.

Jeg gir også mme og snuppa mi spiser veldig mye.

Hun får nå en flaske velling på kvelden, å jeg merker at hun er mer fornøyd og drikker ikke fullt så mye mme lenger. (Var oppe i 2 liter i døgnet...nå ligger vi på ca 1,2 l.)

Lurer på å begynne å gi henne grøt med skje på formiddagen nå, hun har fått velling i snart 2 uker.

Hun er snart 4 mnd. Burde jeg kanskje vente enda litt lenger før jeg begynner å gi henne ett grøtmåltid på formiddagen i tillegg til vellingen på kvelden?

Ikke meningen å kuppe tråden din HI.

Men tenkte jeg bare spør her i stede for å starte ny tråd med samme tema :)

Skrevet

Vi begynte med grøt når lillegutt var 3,5 mnd. Jeg ville vente men barnefar mente vi bare skulle prøve. Vi er nå oppe i full porsjon på kvelden. Vi begynte også med velling. Da vi begynte med grøt var det bittelitt i koppen til flaska som var veldig tynn. Fikk et par dager til lunsj videre til middag også til kvelds. Dette gjorde vi for å forsikre oss om at han ikke fikk vondt i magen og at vi da fikk det på natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...