Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Har vært hos legen idag og fått antibiotika for bakterieinfeksjon i skjeden (flagyl). Han undesøkte meg ikke nedentil, for det var ingen andre der slik at de var to i rommet. Jeg klør noe inni hel..., og det svir og har veldig hovne kjønnslepper. Er vondt å sitte og å gå. Er så vondt/ubehagelig at jeg har ikke gjort noen ting idag, stort sett bare ligget rolig så det ikke skulle begynne å klø så veldig. Lukter også litt fisk i underlivet... Men leser litt på nettet nå, og kom over herpes. Jeg har ingen sår i underlivet, men kan nok få det hvis jeg fortsetter å klø så mye:( Kan det være herpes, og ikke bakterieinfeksjon? Har vært sammen med mannen min i 11år, men har vært sammen med andre før det. Så da må viruset ligget latent i kroppen så lenge.. Det er så typisk at sånt skjer på helligdager, får uansett ikke kommet med på apotek før lørdag (hvis det er åpent). Har forresten også fått munnsår nå, det har jeg heller aldri hatt før. Men vet ikke om det er herpesutbrudd eller munnskold.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Høres mer ut som en soppinfeksjon. Jeg har hatt både sopp og bakteriell vaginose, og sistnevnte klør ikke men lukter råtten fisk, spesielt ved samleie. Utfloden er heller ikke klumpete, men litt melkehvit(kan være) og øket i mengde. Jeg ville tatt en Canesten-kur, og se om ikke det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Jeg tok canesten i natt, og smører med kremen som følger med, men det har ikke hjulpet. Kan evt. prøve legevakt igjen om et par dager hvis antibiotikaen ikke hjelper og be om en gu slik at jeg får et skikkelig svar med riktig behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå