♥Babyklar♥ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg klarer virkelig ikke å stresse ned selv om jeg kjenner at det er HELT nødvendig.. er sååå sliten nå, men klarer ikke å finne noen metoder for å stresse ned:/ Føler det blir en ond sirkel til slutt.. møtte veggen i fjor, og orker ikke det en gang til.. Takk for tips:)
heleneharefrøken_ Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Merker at jeg selv blir stresset når jeg er så bundet til klokketiden, hjelper å tenke litt tilbake til da de ikke hadde klokke, finne urmennesket og det naturlige i seg selv, føle seg fri, ta seg tid til å nyte sola og lukte på blomstene. Går også ann å ta seg en liten pause, hver time f.eks, og fokusere på å puste dypt og rolig. Stress er ikke bra, årsaken til mange sykdommer. Ta vare på deg selv:)
♥Babyklar♥ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Takk, heleneharefrøken_! Skjønner stress er årsak til mange sykdommer.. har ikke fått noen sykdom, men kjenner jeg har fått et ganske så negativt tankemønster.. Har funnet ut nå at jeg må stresse ned og forsøke å snu tankene til noe positivt. Det SKAL jeg klare:) Våren er vel kanskje også den beste tiden for å tenke positivt når alt gror og blir flott og fargerikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå