Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Ettersom vi har en hjemmepåske, så fant vi ut at idag skulle det ryddes i boder og skap. Har kastet til nå 6 søppelsekker. OG jeg har kvittet meg med 8 par med sko. Godt med en vårrengjøring.. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Ja er det ikke skjønt!! Vi holder også på med stor opprydding her, og det er herlig. Hoper seg fort opp!! Skal bli flinkere til å kaste ting etterhvert, men likevel ikke få slik bruk og kast mentalitet. Skal med andre ord bli flinkere til å la være å handle inn dritt man ikke trenger..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 Også er både mannen og jeg litt sånn, hmm kjekt å ha - kan jo være vi får brukt for det en gang.. NEI man får sjelden brukt for det!!!! Fretex skal også få litt av oss.. Klær som fortsatt er like fine, men som har krympet i skapet osv.. Vi tenkte slik da vi ryddet klesskapet at klær ikke brukt på ett år kommer vi aldri til å bruke igjen, så det kvitter vi oss med-- Og dame som jeg er tenkte: jo mere som forsvinner ut av klesskapet jo mere kan kjøpes inn igjen.. ) Men skal vente med å handle masse klær til etter ungen ha komt ut i oktober og noen kg ha forsvunnet..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Jeg har også kvittet meg med masse masse klær. Og vet du hva?? Jeg savner det ikke en plass de klærne jeg har kastet.. Hukser dem ikke en gang.. Og enda så er det masse igjen,kunne sikkert kastet mer.. Så nå skal jeg bli flinkere til å kaste etterhvert som jeg kjøper nytt, for trenger jo faktisk ikke sånn all verden med klær.. Og det er jo veldig gøy å kjøpe nye klær!!! Hviken dato har du termin? Er så rart å tenke tilbake ett år, da var jeg i din situasjon. Jeg fikk jo i oktober i fjor.. Og forresten når du skrev at både du og mannen din er litt sånn kjekt å ha mennesker.. Slik er vi også her, begge to, den ene verre enn den andre, uten å nevne navn haha.. tenk litt på sangen..: kjekt å ha, kjekt å ha, ikke kast det, får nok bruk for det en vakker dag, med øystein sunde.. Så blir det litt morsomt å kaste:)
blond Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Vi har altfor mye søppel i hus, men å få det ut er verre enn å få det inn, definitivt! Er ikke bare å kaste heller, noe skal gis bort, noe selges (må sjekke det først og gjøre det i stand, finne alle deler osv) og i det hele tatt synes jeg det er en tung jobb, tar så lang tid og er så kjedelig! Flinke dere har vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå