Gå til innhold

Geocaching

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har nettopp fått seg en ny hobby. Jeg må jo innrømme at det er en smule fasinerende. Noen andre som driver med dette? Og som vet hvor det finnes noen morsomme cacher?

For de som ikke har vært borte i dette (og det hadde ikke jeg til for 2 uker siden heller) så er dette små bokser som folk gjemmer med ting og tang i. Også postes dette på nettet og folk finner disse med hjelp av gps og ledetråder. Så kan man ta en ting som ligger oppe i boksen og legge noe nytt til. Finnes blant annet en som bare har rosa ting. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at jeg har vært litt hekta. Var og Geocachet 2 uker etter keisersnitt. Jeg pleier å legge inn litt kule ting, sånn at barn skal finne litt annet en slitene klinkekuler. Syntes virkelig du bør kaste deg på sammen med din mann.

Skrevet

Hva legger du av "kule" ting? :-) Noen nyttige tips til en nybegynner? :-)

Skrevet

hi hi.. vel geocaching har jo noen regler om hva man IKKE får legge oppi som sjokolade og alkohol. Jeg legger aldri oppi noe brukt. Jeg legger i Yatzy, svarteperkortstokk, vanligkortstokk, uno, glittrepenner, små sysett, siste trend i samlekort, fremmed mynt, reflekser med motiv som kan rulles i veldig små cacher her jeg endel av også. Det gjelder å ha noe for enhver størrelse. Tar kun ut TB og coins.

Har lyst til å lage noen cacher nå. Mannen min har laget noen, men jeg skulle likt å lage noen 5,5 cacher. Forresten, du kan gjøre noe interessant... gå å se på kartet over Bagdad! Norge har faktisk en enorm mengde cacher i allefall rundt Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...