Puncky med nr tre i magen Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Fikk nr to for tre år siden og har hatt kobberspiral i snart to år. I det siste har jeg mistenkt at jeg er gravid, men testene er neg. Ikke har jeg mistet mensen heller. Men i de siste dagene nå har jeg kjent små plupp nederst i livmora. Ikke sånne fantomspark man kan kjenne, disse er bitte små og ligner veldig på de første sparkene. Ikke hver dag og hele tiden, men innimellom. I dag kjenner jeg trykk på urinblæra og må tisse hele tiden. Skjønner ingenting! Kan tester ta så feil? Flere ganger? Jeg har gått ned 23 kg siden februar i fjor, og magen er selvsagt mye strammere. Den har ikke vokst, men er noe hardere nå enn ved jul. Likevel er ikke det så rart, for huden trekker seg mer og mer tilbake. Noen som har opplevd lignende? Er ikke brågjort å få time hos legen min se, men jeg får bestille time på tirsdag, for nå lurer jeg veldig.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Det er tarmene som beveger seg bare ;O)
Puncky med nr tre i magen Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Men tarmene presser vel ikke på urinblæra? Eller bobler i livmora, helt nederst "bak" bekkenet eller skambenet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå