Ungspika_m_gutta Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Her blir det Emmaljunga City Cross med City bag den første tiden (til den kommende), inntil vi tar i bruk sportsdelen og sikkert går over til en litt lettere vogn mot sommeren neste år. Mest pga at dette er en veldig bra vogn mtp vekt i forhold til de andre Emmaljunga vognene (jeg har litt rygg og bekkenplager), og for at det er en veldig fin vogn for vintrene her i nord ) Hadde nesten den samme med førstemann. Men skal kjøpe tvillingvogn også, er litt usikker enda (storebror er nettopp fylt 2 år).. Så, er det noen som har erfaring med søskenvogner? Jeg er blank i grunn.. Vi har snakket litt om denne nordic cab, helårspakke sport http://www.nordiccab.no/vis.aspx?MenuID=187 For da vil vi ha alt vi trenger i en pakke, den fungerer jo også som en søskenvogn, og trenger ikke søskenvogn til å tråle butikker med, men til frakting til/fra barnehage, lengre turer i mark og terreng, joggetur osv. Har også kjøpt sånn søsteradapter til emmaljungavognen slik at storebor kan hvile seg på de gangene vi bare har minsten sin vogn med. Dessuten kan den jo brukes som pulk, sykkeltilhenger osv. Synes den i grunn e genial, selv om det er dyrt, så er det så mye man får for den prisen.. Noen som har erfaringer? Fra andre søskenvogner, og behovet for dette? Eller noen som har brukt denne Nordic cab'en?? Hmmm, en vogn bestilt og betalt, men en igjen.. hehe ) Er ikke like lett alltid, nei.. Skal også nevnes at sambo har en sønn på 3,5 år, så denne kan brukes til de største sammen også, etter sykkel, som pulk osv inntil den minste er litt større ;o) Ville bare lufte litt, også er jeg nysgjerrig på hvordan andre med tette barn får dette utstyrsvirrvarret til å gå opp
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Vi har denne nordic cab`en, og er i grunn kjempe fornøyd. Men vi kan nok desverre ikke bruke den til søskenvogn, før minstemann (som enda ikke er født) kan sitte litt stødig selv. Vet man kan få kjøpt sånn "baby-sete" av noe slag som man kan ha i denne nordic-caben,men denne har ikke vi. Det som er "dumt" er at man ikke kan legge ned ryggen, uten at hele ryggen blir lagt ned, så da er det jo veldig kjedelig for den eldste ungen. Men vi har iallefall vært veldig fornøyd med den hittil, og gleder meg til barna blir så stor at de kan ha glede av den begge to:) Mini stokoser seg i den da vi er på tur, og ser frem til flere turer i den. Ja den er dyr, men man får mye for pengene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå