Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg har det på mange måter. Altså han er et mannfolk altså, men... Han er feks veldig pysete! Kjører ikke motorsykkel, redd for alt med fart og spenning (hoppe i fallskjerm osv). Han er flinkest til å stryke, vaske gulv og han leser de tyngste romaner... For å nevne noe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Er dette for å klage på han, liksom?? Du burde da ha visst det når du ble sammen med han! Hvis du ville ha en mann som kjørte mc, så burde du ha valgt en sånn in the first place. Enn å klage på at du har en mann som hjelper til i huset... SKAM DEG!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hehehe - å herre gud! Selv om hele livet ditt tydeligvis er ramme alvor inneholder mitt en god posjon humor! Disse forskjellene mellom oss er faktisk noe vi finner litt komisk og jeg kom bare til å tenke på det nå og lurer på om det er flere som har det slik? Har du sett meg klage i innlegget kanskje? Jeg sier kun fakta faen! ps: jeg skal ikke skilles Hahaha HI
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Men hvis du er så opptatt av å ha det morsomt, hvorfor valgte du deg en så kjedelig mann????
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Så håpløst å få i gang en morsom debatt det var her da....
petite fleur Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Samboeren min har høydeskrekk, så det kunne ikke falle ham inn å hoppe i fallskjerm og klatre i fjell o.l. - heldigvis :-) Han suger på husarbeid, men slår jeg ned i støvlene når det kommer til kakebaking. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Ha ha...ja jeg ser humoren i det:o) Min elsker riktignok å kjøre motorsykkel, men hadde ikke fått han opp på hustaket for å fikse noe...høydeskrekk ja;o) Han er råflink til matlaging og gulvvask og stryker olabuksene siden....hehe! Og han syr....ler! Jeg sier bare ja takk begge deler:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå