Gå til innhold

Någon mer som tycker dom har för liten bebismage??


Mysa=)

Anbefalte innlegg

Hej ja har snart gått 36 hela grav v, å tycker de ser ut som magen är så liten, har varit flera som sagt de till mig me, men ja är väldigt lång å smal i mig själv så de beror kanske på de! Barnmorskan å doktorn har inte påpekat nått om de, å magen växer som den ska enligt symf måttet, ligger faktis lite över de strecke i mitten som är snittet för normal. Men ändå är ja så rädd att bebisen ska va för liten,,, nån mer som har de så??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes også magen min er liten, synes den var mye større forrige gang jeg var gravid!

 

noen ganger tenker jeg på om kanskje det er for lite fostervann...

 

men symfyse-fundus målet mitt og ligger litt over gjennomsnittet, og alle sier til meg at magen er så stor.

Det er bare meg som synes magen er liten! snart 37 uker jeg da

 

men jeg er ikke veldig bekymret, da ville jeg ha tatt meg råd til en privat ultralyd time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 nå..og har veldig liten mage...ligger på symfuse fundus målet det laveste...altså i grenseland på den nederste streken.. men følges opp med en del ultralyder og vekstmålinger , skal på en ny ultralyd 17 april og da er det bare tre uker til termin.:) Blir nok ingen stor klump her nei...men veldig slitsomt med alle kommentarene om hvor liten mage jeg har hele tiden..! men men...Har to fra før som veide 3400 gr f.2005 og en f.2006 på 4300 gr...såegentlig rart at det er så stor forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...