Gå til innhold

Hvis den ene vil ha (flere) barn, men ikke den andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem bør få viljen sin da?

Her snakker vi ikke pga økonomi, tid etc. Det rett og slett ikke gitt noen grunn, man har bare ikke lyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særlig siden det er snakk om _fler_ barn, synes jeg man skal lytte til den som sier stopp! Man bør jo ikke tvinge på noen enda fler barn om de ikke ønsker det. Det vil være feil!

Skrevet

Hvorfor er det ikke -like- feil at noen hindres i å få de barna man ønsker seg? Så lenge det ikke finnes noen skikkelig grunn for ikke å få flere...?

HI

Skrevet

Man tvinger ikke barn på folk. Hvis man selv vil ha barn, partneren ikke, da må man vurdere fremtiden til forholdet. Barn er en livslang forpliktelse man burde bestemme selv oom man vil ta.

Skrevet

"Jeg vil ikke ha flere barn" er en fullgod grunn.

Skrevet

Barn er livslang forpliktelse som ingen bør påtvinges mot sin vilje, uansett grunn. Har man hatt usikker sex og barnet allerede er på vei blir det jo noe annet, men har man valget så må man ha rett til å si nei før barnet er laget.

Skrevet

Vi har det sånn her, han vil ha flere barn, jeg vil ikke(vi har et barn sammen).. Hva som skjer har vi ikke blitt enige om enda.. Meg får han i alle fall ikke flere med.. Og jeg syns at argumentet "jeg vil ikke ha flere unger" må være bra nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...