røre-røre og lille umulius Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg skulle henge opp et bilde og hadde spikeren i mellom tenna. Det var visst litt tyngre enn jeg trodde for nor bildet var hengt opp saa hadde jeg hakk i tanna. Er det noe tannlegen kan gjore noe med eller maa jeg leve med dette? Hakket er ikke saa veldig stort,men jeg ser det og kjenner det selvfolgelig. Kommer ikke til norge for om 3 uker:( Huff,hvor dum jeg er:(
Little Dreamer Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 tannlegern kan fylle eller file.er ikke store greiene..dette går nok fint:)
mamman til to gutter Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg mistet et stort hjørne av tanna når jeg var 7år og da ble ordnet så jeg fikk en plastbit der i stedet for. Har vel byttet ut den et par ganger etter det. Når jeg var hos tannlegen tidligere i år husket jeg endelig på å spørre han om det fortsatt var en plastbit der (nå er jeg 30), for jeg syns det er veldig lenge siden jeg fikk satt på en ny bit og da sa han at det var det ikke og det var bare dumt å sette på en ny bit. Tanna har vokst i tillegg til at toppen har blitt slitt siden jeg brakk av den biten, så det som da var en stor bit er nå en veldig liten bit av tanna. Tipper at et lite hakk fra en spiker ikke vil bli gjort noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå