Gå til innhold

Termin i dag ja.....ANDRE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg min termin..spennende, vertfall med tanke på at det er fullmåne i kveld også.

Skulle hatt ut prinsen min i dag......hadde jeg bare kunne gjort noe for å hjelpe han ut....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin i går. Så da blir det overtid med nr to også:)

Er det din første? Er litt mer spesielt førstegangs... Denne gangen så vet jeg liksom at jeg må gjennom smertehelvete først og da er det liksom ikke så ille å vente bittelitt til....... hehehehe:)

Jeg prøver å røyke ungen ut med vaffler og solo, får nå se om hun kommer til fullmånen i kveld ja!

Skrevet

Har termin i dag jeg og :) Men min lille mann ville ut 1 april :) Så nå ønsker jeg dere lykke til. Dere kan glede dere.. jeg koser meg døgnet rundt :)

Skrevet

Dette er min tredje, så JA, jeg vet hva jeg skal igjennom, men det er jaggu meg verdt d ja:)

Håper på fullmåne, springflo, vindretning og alt det andre som er i dag jeg også:):):) Men ser dårlig ut foreløpig.

Gratulere så masse til deg trollmor som er så heldig og er ferdig..:)

Skrevet

Hadde termin i går jeg også, men prøver å psyke meg opp til et par uker til. Gikk 15 dager over sist, så det er greit å være beredt. Denne gangen sliter jeg så fælt med bekkenløsning at jeg gjerne skulle hatt det overstått, ellers kan jeg gjerne utsette selve fødselen litt...

Lykke til alle sammen! I følge min mor, fungerer dette med fullmånen pluss/minus 3 dager, så vi får se ;-)

Skrevet

Har termin i dag jeg også, så jeg sitter her i god stolen og håper det vil skje noe;) Hadde litt svake murringer i natt men er borte nå:( Håper og håper hadde vært gøy å få hilse på lille gutt. Er tredjegangs fødende og jeg gikk over med de to andre 1 og 2 uker så jeg burde vel egentelig smøre meg med tålmodighet hehehehe....

Skrevet

Ja jeg hadde også termin i går. Har litt kynnere og vondt i korsryggen, samt mensmurring. Har en magefølelse, nemlig at det skjer noe på søndag. Krysser fingra for det XXXXXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...