Rosmari S Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 I dag har jeg min termin..spennende, vertfall med tanke på at det er fullmåne i kveld også. Skulle hatt ut prinsen min i dag......hadde jeg bare kunne gjort noe for å hjelpe han ut....
beredt Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Hadde termin i går. Så da blir det overtid med nr to også Er det din første? Er litt mer spesielt førstegangs... Denne gangen så vet jeg liksom at jeg må gjennom smertehelvete først og da er det liksom ikke så ille å vente bittelitt til....... hehehehe:) Jeg prøver å røyke ungen ut med vaffler og solo, får nå se om hun kommer til fullmånen i kveld ja!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Har termin i dag jeg og Men min lille mann ville ut 1 april Så nå ønsker jeg dere lykke til. Dere kan glede dere.. jeg koser meg døgnet rundt
Rosmari S Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Dette er min tredje, så JA, jeg vet hva jeg skal igjennom, men det er jaggu meg verdt d ja:) Håper på fullmåne, springflo, vindretning og alt det andre som er i dag jeg også:) Men ser dårlig ut foreløpig. Gratulere så masse til deg trollmor som er så heldig og er ferdig..
supermamma til 2 tette Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Hadde termin i går jeg også, men prøver å psyke meg opp til et par uker til. Gikk 15 dager over sist, så det er greit å være beredt. Denne gangen sliter jeg så fælt med bekkenløsning at jeg gjerne skulle hatt det overstått, ellers kan jeg gjerne utsette selve fødselen litt... Lykke til alle sammen! I følge min mor, fungerer dette med fullmånen pluss/minus 3 dager, så vi får se ;-)
mamsen+lillegutt*på overtid* Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Har termin i dag jeg også, så jeg sitter her i god stolen og håper det vil skje noe;) Hadde litt svake murringer i natt men er borte nå Håper og håper hadde vært gøy å få hilse på lille gutt. Er tredjegangs fødende og jeg gikk over med de to andre 1 og 2 uker så jeg burde vel egentelig smøre meg med tålmodighet hehehehe....
jippi78 Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Ja jeg hadde også termin i går. Har litt kynnere og vondt i korsryggen, samt mensmurring. Har en magefølelse, nemlig at det skjer noe på søndag. Krysser fingra for det XXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå