Monajenten Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Er dere flinke til å kommentere på de bloggene dere leser? Jeg mener det er utrolig viktig, og jeg prøver å kommentere på omtrent alle bloggene jeg er innom. Man kan jo ikke forvente å få masse kommentarer selv, om man ikke bryr seg om å gjøre det selv. Jeg syns også det er litt kjipt, for jeg ser jo at jeg har noen lesere i løpet av en dag, og likevel er det ofte 0 kommentarer. Nå har jeg ikke hatt denne bloggen noe særlig lenge, og det tar jo stort sett litt tid å bygge seg opp noen lesere. Men jeg SER jo at det er folk der, og likevel kommenterer ingen. Det syns jeg er trist. Jeg går inn på bloggene til alle som kommenterer hos meg, og kommenterer der også. Jeg syns det er en selvfølge egentlig. Hva er deres tanker om dette?
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er så flink til å kommentere. Hvis bloggen er interessant, legger jeg igjen et svar. Men om en 12-åring har gitt meg en kommentar, og bloggen til vedkommende er dørgende kjedelig, gidder jeg faktisk ikke. Føler det blir litt falskt, liksom
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Joda jeg ser den, skjønner poenget ditt. Men jeg føler på en måte likevel at det bare er ren høflighet. Det går jo an å rett og slett skrive: Takk for kommentaren på bloggen min:-) ;-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for det, men samtidig er jeg ikke sååå veldig opptatt av å få kommentarer. Jeg blogger mest for min egen del, men blir glad for kommentarer allikevel Skal skjerpe meg!
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 Huff, nå fikk JEG dårlig samvittighet, det høres jo ut som om jeg angriper deg:-O Det var absolutt ikke meningen altså, jeg er bare nysgjerrig:-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Haha, nei, nei, nei! Jeg ble ikke fornærma, altså Hehe. Hadde egentlig ikke tenkt på det, men det ER jo bare rett og rimelig å få litt tilbakemelding når man har vært så grei å kommentert, da
Girl Next Door Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Får jeg kommentarer pleier jeg alltid svare, for det skjer liksom ikke så ofte=/ Er vel noe annet med de som har 60 kommentarer pr innlegg kan jeg tenke meg! Men dit når jeg nok ikke, hehe..
Synn(d)e Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Vi er en nasjon av kikkere vet du, vi vil se - men ikke delta. Jeg skjønner faktisk ikke pointet med å kommenter andres blogger. Hvorfor er det viktig?
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2009 Jeg syns det handler om respekt, nettopp fordi jeg syns noe om å være en "kikker" og snike på andres blogger (selv om man selv velger å være offentlig.) Jeg syns det er greit å vise at jeg har vært der, av respekt. Men vi har jo alle forskjellige meninger ang. dette. Syns det er et interessant tema.
Girl Next Door Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Jeg for min del synes ikke det er viktig. Blogger såvidt for min egen del. Tidsfyll.. Kommentarer er bare et lite "bonus" fordi det innemellom er gøy å se hvem som leser det du skriver og hva de mener.
Synn(d)e Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Hva vil du folk skal skrive da? At du er flink og at kjolen var fin? Greit at det er hyggelig med en kommentar, men jeg syns innlegget ditt minner litt om at du savner oppmerksomhet? Er bloggen bra nok så vi du få kommentarer og mange lesere, er den ikke det og man stadig må innom her for å hente lesere og skape blest om bloggen så er den det ikke. No offence Monajenten, men jeg syns altså ikke det er respektløst å ikke kommenetere andres nettblottlegging av eget liv
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2009 Det er helt greit at du ikke syns! :-) Innlegget er ikke skrevet fordi jeg savner oppmerksomhet (da hadde jeg skrevet bloggadressen min også:-P) men jeg er bare litt undrende egentlig:-) Syns som skrevet tidligere at det er et interessant tema:-) Og forresten så blottlegger jeg ikke livet mitt;-) Jeg skriver om mote, klær, musikk, skolen o.l. Ikke personlige følelser:-)
Synn(d)e Skrevet 9. april 2009 #13 Skrevet 9. april 2009 Følelser eller ei, livet ditt er vel mer enn det, det er jo bilder av deg og andre i ditt liv. :-)
Gjest Skrevet 9. april 2009 #14 Skrevet 9. april 2009 Har ingen blogg, jeg, da. Følger med på din ang. ketolyse, men du har ikke oppdatert på en stund. Går du fortsatt på ketolyse ?
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2009 Huff, jeg har vært skikkelig dårlig på å oppdatere den i det siste:-s Jeg har gått over på generell lavkarbo (40 g kh istedenfor 15) fordi jeg stagnerte helt i vekten. Den rikket seg ikke. Det fungerer bedre nå:-)
petite fleur Skrevet 9. april 2009 #16 Skrevet 9. april 2009 Synes også det er hyggelig å få kommentarer på bloggen min, selv om jeg kun blogger for familie og venner og ikke fremmede. Selv følger jeg med på ørten interiørblogger, og legger gjerne igjen en kommentar. Både for å kommentere og komplimentere, men også for å vise at jeg har vært der uten å kun være "kikker". Har forresten vært innom ketolysekroken nå og da, fin blogg med fine overskrifter :-)
*enfalmawen* Skrevet 9. april 2009 #17 Skrevet 9. april 2009 Jeg er ikke så veldig flink til å kommentere, jeg må innrømme det. Men jeg må prøve å bli litt flinkere!
........... Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 Har i grunn samme `problem`..... Folk er innom,men ingen kommentarer... Legger ved adressa så kan dere gå inn å kommentere,kom igjen Monajenten ) tomineogtrine.blogspot.com
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2009 Nå har jeg kommentert som bare det:-D Herlighet så ofte du oppdaterer da, det er imponerende!! Utrolig koselig blogg:-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. april 2009 #20 Skrevet 9. april 2009 Er det du som har ketolyse-bloggen? Jeg er faktisk innom hver dag, men har vel ikke kommentert så ofte.. Jeg skal bli flinkere til det. Venter stadig på oppdateringer nå da. Hva skjer? :-)
Monajenten Skrevet 9. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 9. april 2009 Ja det er meg, jeg har dessverre ikke oppdatert på lenge, og det er litt pinlig. Jeg har gått over på lavkarbo (40 kh istedenfor 15) fordi vekten min stagnerte helt. Veier nok litt for "lite" til å gå ned de siste kg med ketolyse! :-)
........... Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 Takk takk for kommentarer Oppdaterer ofte,enn så lenge..har litt blogg dilla for tiden,og har endel familie som bor langt unna,så da vet jeg at de er glad for oppdateringer Fin blogg du også har,tittet innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå