Let's hear it for the boys! Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Hver eneste gang vi er sammen med dem, driver både han og kona å påpeker hvor store hender og føtter sønnen vår har. "Deres unge på 15 mnd har større hender enn vår 3-åring!" Vet at det er en liten filleting, men jeg dritt lei! Hva er poenget, liksom? Vil de ha applaus for at ungen deres er liten? Samboeren min er en stor mann, nesten to meter høy med svære hender. Da er det ikke så jævlig rart at sønnen hans er lik?! Grrr.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Si at du setter liten pris på det der. Eller gi til svar at: "da må treåringen deres ha unormalt små hender". lykke til:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Sambo sa akkurat det i stad Men da fikk han til svar at det var bare tull. 3-åringen ligger helt på normalen på alle skalaer. Æsj, jeg takler sånne ting så dårlig. Føler de kritiserer sønnen min, og hvem liker det??
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 "Tenk så misunnelige de andre guttta blir i dusjen etterhvert, du vet jo hva de sier om menn med store hender og føtter" "Dere kan nok ikke ha en tre-åring som ligger på normalen, det gjør nemlig vår, og alle ser jo at deres treåring er bitteliten. Håper han vokser sånn etterhvert" "Ja. Han har det. Er det noen grunn til at du gjør meg forbannet irritert med å snakke om det ustanselig? Misunnelig?"
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 Hehehe. Jeg noterer samtlige svar bak øret! Om det fortsetter, skal jeg sannelig de i bruk
erteposen + 4 Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Du må jo nesten si det til han at det irriterer deg eller at er det nødvendig å kommentere det hele tiden.
Mom2Two Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Eldstemann hos oss var litt blubbete i en periode på et halvår fra han var 6 mnd til han begynte å gå da han var rundt året, da jevnet det seg ut på veldig kort tid. Nå er han lang og slank. Minstejenta er altfor tynn, og vi strever med å få i henne maten, men det er en annen historie. Det som er litt komisk er at svogeren min i den perioden eldstemann var litt blubbete, stadig kommenterte og gjorde narr av dette i alle familiesammenhenger. Ble faktisk ganske lei til slutt, men sa vel egentlig aldri noe. Så til poenget mitt. Nå er begge barna til svogeren min blitt ganske så overvektige. Minstebarnet ser 2 år eldre ut enn faktisk alder, og veier mer. Eldstebarnet er 6 år og er vel nærmere 50 kg , blir ertet på skolen, finner ikke klær osv. Ikke det at jeg morer meg over at ungene sliter med dette, men jeg greier ikke unngå å tenke "What goes around comes around...."
Tøysetipp Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Du får si som dem gjør i eventyret om Rødhette. Hvorfor har du så store hender Lillegutt? Det er fordi jeg skal slå dere bedre. Hvorfor har du så store føtter Lillegutt? Det er fordi jeg skal sparke dere hardere. Joda så neida, så. Irriterende med mennesker som ikke har det der berømte filteret.
røre-røre og lille umulius Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Jeg har ogsaa en gutt med store hender og fotter. Jeg har aldri oplevd at noen har snakket nedsettende om det. Han er 3.3 aar,106 cm og 20 kilo.Kun muskler og det kjennes naar han slaar seg vrang;) Han har en far som er nesten 2 meter og oldefaren var kjent i vid omkrets for sine store og sterke hender. Jeg synes det er kult og jeg sier bestandig at det er en skikkelig arbeidskar vi har faatt:) Ikke bli sur,men prov aa snu deres negative kommentarer til det positive med noen av de flotte forslagene du har faatt:) Lykke til og kos deg med den flotte gutten deres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå