Gå til innhold

Hei, dere fosterforeldre:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si tusen takk for den jobben dere gjør. Jeg har mine to eldste barn fosterhjemsplassert, og ungene kunne ikke hatt det bedre. Dere gjør en innsats det står respekt utav, og jeg skjønner at jobben kan være tøff innimellom. Ikke helt sikker på hvor jeg vil med dette, men jeg vet med meg selv, at hadde ikke mine blitt flyttet, hadde det sannsynligvis ikke gått bra med noen av oss. Dette er seks år siden, mye er forandret og jeg har fått flere barn som jeg har omsorgen for. Allikevel vil jeg ikke starte en tilbakeføringssak, da jeg vet mine to har det så godt der de err, og det vil ikke være riktig av meg å fjerne dem fra skole, venner og en familie som har tatt dem til seg som sine egne. Jeg må også fullrose fosterforeldrene der, som jeg alltid har hatt et godt samarbeid med. Tusen takk:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott skrevet. Er kjekt å høre at du har slik positiv holdning og at du ser barnas beste oppi det hele. Du må være en utrolig moden og omsorgsfull person som prioriterer barnas nettverk og fosterfamilie for barna mot det å kjøre en tilbakeføringssak.

All respekt til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...