bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 kan dere nevne positive og negative ting ved disse vognene? sliter med å bestemme meg.
Piken på landet Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg har zapp, men vurderer og selge den. Håpløst at den ikke kan legges ned i ryggen. Blir aldri brukt. Brukte den litt når vesla var liten beibi, men da uten sittedelen, bare med bilstolen oppå. Var veldig grei til det bruket. I sommer skal vi på bilferie til danmark. Har da ikke lyst å ha med sportsvogna som tar veldig mye av plassen i bagasje rommet. Hadde syns det var greit å kun ha med en tralle, men siden hun sover i vognen er vi avhengige av å kunne legge den ned i ryggen. Vurderer derfor å kjøpe en ny billig en.
Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Har speedi og er godt fornøyd, men det er nok ikke vogna du er ute etter. Det er ikke full liggestilling (nesten, så det går fint å sove i den). den tar omtrent like mye plass i bagasjerommet som ei vanlig sportsvogn. Da tror jeg kanskje zapp og buzz er mindre og mer lik en trille, men de har til gjengjeld hjul som er for små til å gå skikkelige turer med. Som sagt speedi er ei god sportsvogn som er lettkjørt og enkel, men noen nett liten trille er den ikke ;-)
mayaya Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Kommer an på hva du trenger, det. Vi har zapp og elsker den. Men den kan ikke legges ned i ryggen da, så om du skal ha sovevogn, er den feil for deg. Det er i grunnen det eneste negative ved den. Den er bitteliten sammenslått, kan tas med inn på fly, får plass i gulvet i bilen osv, så vi har den med overalt. Veldig lett å trille. Regntrekk og bærebag følger med, og vi har fått sydd en vognpose til den
Gjest Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 jeg hadde en zapp men solgte den nettopp fordi ryggen ikke kunne legges ned. men det var en kjekk vogn alikevel. =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2009 jeg skal ha den som en ekstra vogn. har en søskenvogn. men siden den er stor og tung vil jeg ha en ved siden av til småturer. dvs... ha en på 20 mnd i, mens jeg bærer minsten i elastisk sjal. eller ha bilstolen på til minsten,hvis jeg kun har hun med meg og vi bare skal en kjapp tur i butikken og jeg ikke vil bære.
mayaya Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Til det synes jeg det høres ut som et greit valg med zappen - så lenge du er klar over at den ikke kan legges ned, er den genial. Spes pga plassen, som sagt
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2009 takk for hjelpen dere... ja trenger ikke å kunne legges ned. hadde selfølgelig vært kjekt, så jeg kunne lagt en softbag oppi. men vet jo at på sånne småturer blir det til at jeg bare fester på bilsetet likevel. er det jeg har gjort på søskenvognen hittil ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå