Gå til innhold

Jeg blir livredd...og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes den siste tiden at det har vært så mye snakk om barnemisshandling, og det er bra at folk prater om det, det skal ikke være tabu, vi voksne må reagere! Tenker på Christoffer,han på 8 år, der en stefar torturerte han til døde, og ingen reagerte!

Jeg sitter her ved siden av min lille baby på 3 mnd,hun sover. Storebror er ute å leker med en kompis. Han er 4 år.

Jeg ser hvor mye de stoler på meg, minste liker ikke å bli tørket i ansiktet feks, så da gjør jeg jo det fort, vil jo ikke la henne lide mer enn hun må...guttungen kommer løpene til meg hvis han har slått seg, mamma må trøste, og gjerne blåse! Tenker på disse forferdelige voksne personene som med vilje sårer/skader barna sine...Og andre voksne som ikke tør å si fra..jeg blir helt kvalm, og jeg blir livredd!! Livredd for at det skal skje her...er det bare meg som tenker sånn??

Jeg er alenemor til disse to, og vi har det helt supert! Men etterhvert vil jeg kanskje ha en mann, men det er jeg nok blitt veldig skeptisk til, er jo så mye rart der ute!!

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegge jeg, måtte bare få ut litt tanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...