Gå til innhold

Påskehilsen fra kysten:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sprekker skylaget med ujevne mellomrom og slipper solen til.

Vi har nå vært snart en uke på hytta vår ved sjøen, og koser oss veldig. Deilig med forandringen, og mannen og barna er veldig aktive mens jeg og magen holder fortet. Frisk og fin er jeg, og trøttheten begynner å gi seg.

Mann og barn er i dag nede på stranden og rydder den, og jeg går litt frem og tilbake mellom hytta og der. Skal nå ta meg et aldri så lite kar-bad og kose meg med en bok.

Håper alle har det fint og koser seg i påsken.

Klem fra rugemaskinen metaMORfose som bare venter....:))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig fint ut, fortsatt god påske!

Skrevet

Høres supert ut.. :o) Fortsatt god påske..

Skrevet

Har dere egen strand var det første som slo meg??

Hørtes jo himmelsk ut;) Kan jeg få komme på besøk til dere dit i sommer??

Riktig god påske til deg også!! Ikke lenge igjen nå av rugetiden din, kos deg den siste tiden:)

Skrevet

Vi har visst en egen strandbit ja. Det var det ingen som visste da vi kjøpte stedet, men etter at naboen rotet i gamle tomtegrensekart og forsnakket seg i konjakkfylla.....så har vi har nå en liten bit strand som henger sammen med tomten der hytta vår ligger. Tro nå ikke at vi er verken steinrike eller eier et palass, men vi er fornøyde tross alt :)))

Dere får komme på besøk alle sammen til sommeren:)))

Koser meg med magen nå. Ligger godt bakoverlent, ellers stuper jeg fremover med all tyngden foran :)) Jeg er enorm!!!!!! Så ja, jeg teller vel ned også.

Skrevet

Du må bare lene deg godt tilbake, bruke magen som bord.. Og ikke bøye deg framover så du tilter hehe..

Se meg for deg der du sitter i en lenestol med en mage rett til værs med litt påskegodiser oppå og kjevla i handa som du truer mannen med om han tenker på å smake litt konjakk haha..

(refr til annen tråd, håper du skjønner ironien:)

Gleder meg til bam-husmor-ferie- på hytta di:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...