Gå til innhold

Ahus desember


frydfrøken

Anbefalte innlegg

Hei hei. Mens termin 14. desember. Noen andre som skal ha rundt da på Ahus? Jeg skal ha nr. tre : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin 18.des. har ikke helt bestemt meg for om jeg vil føde på ahus eller føderiket på rikshospitalet enda:( men blir nok ahus, for der kan jeg få vært litt lenger og slappet av før jeg må hjem til kaos:)

 

vet du om de har "myke" fødestuer på ahus, eller er det bare de nymoderne rommene med space stolene?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på ny, med riktig nick:

Jeg skal ha min første på Ahus en gang rundt 13.-15.des. Litt usikker på dato enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan fødestuene der er. Tenkte jeg skulle melde meg på svangerskapskurs selv om jeg har vært på det før. Sist fikk vi i hvertfall omvisning på føden og barsel. Samboeren min har ikke barn fra før så hadde sikkert vært greit for han å få en liten titt på hva det er : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg skal vel på Ahus denne gangen tror jeg. venter nummer 2 10 des. Bodde i Oslo mde første mann og endte på Ullevål, veldig fornøyd der. Men tror jeg må til Ahus nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha nr 2 på Ahus ca 3 desember. Fødte min førts epå Ullevål og var veldig fornøyd, men nå har de jo fått lystgass på Ahus også, så da kommer dette til å gå bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...