Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått litt mer hår/dun på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... kjenner til det der ja :) Syns jeg har fått masse "dun" på magen jeg :) Men heldigvis bare lyse hår da

Skrevet

Ja, masse lyse hår ca 0.5 cm lange. De står rett ut.. hehe

Er ganske mørk selv så er forundret over at de er så lyse.

Og håret på beina har sluttet å vokse, men under armene ser jeg ut som en hårete ape om jeg ikke fjerner det hver dag/annenhver dag.

Skrevet

Ja :( har faktisk fått litt mørke hår også, og liker det IKKE. Men er vel bare disse hormonene som slår seg løs. Men er litt ekkelt siden det er så mye fokus på magen min for tiden og folk som vil se, også drar jeg opp og føler at alle kan se hårene.

Skrevet

Jeg har snart både mere og mørkere hår på magen enn gubben hehe...og her vokser alt hår som bare det men det er pga gutten i magen det da hehe...men vi liker ikke mørke hår på magen...håper de blir solbleket til sommeren

Skrevet

Hår på magen og ennå lenger hår på armene enn jeg hadde fra før! Begynner å føler meg litt som en varulv her hehe

Skrevet

Du kristilina83, er det sånn at gutten i magen sitt testosteron gjør at vi får mørke hår? Vet ikke hva som ligger i magen min jeg, men den kinesiske fødselskalenderen sier gutt, og har en følelse av at det blir det og :)

Skrevet

de sier så ang testosterong ja... også at håret da vokser fortere som fx på bena.... men her er det lyst dun over det hele og håret på bena vokser senere enn normalt.. og jeg venter gutt;)

Skrevet

jeg har hadt kraftigere hår vekst med de andre 2 guttene også, håret på leggene under armene og litt mere intime plasser vokser utrulig fort, det er nesten så det må barberes hver dag og det har jeg ikke ork till hehe

Skrevet

Samme her, masse hår på magen og mine er mørke:-(((( Venter også gutt, var samme sist svangerskap fikk gutt da også!

Skrevet

jeg har oxo litt mørke dunhår på magen, men venter jente :P

Så det er vel tilfeldig.

Skrevet

Hår på magen her også ja.

Noen er kanskje over 1 cm, men heldigvis så lyse som de kan få blitt. Hårene på leggene vokser seg også kjempelange.

Venter gutt, kanskje det har noe å si.

Skrevet

Jeg og har fått masse hår på magen! heldigvis er de bare lyse enda ;)

jeg trodde det var noe jeg bare hadde for meg, inntil mannen min kommenterte at jeg hadde fått masse hår på magen her om dagen! ;) hihi... Jeg vet ikke hva jeg får.. men alle tror jeg får gutt, inkludert meg selv:)

Skrevet

Haha ja jeg satt og solet magen i går og så masse lyse dun hår.. Tenkte om de bare sto mere ut enn tidligere, men jeg tror det er mere. Kan ikke huske at jeg har hatt sånn før. Venter også gutt!

Skrevet

ja, jeg også ! oj bra å lese at det er fler.. satt ute i solen så bare "jeg har dun på maven!!".. jeg er mörk men de er lyse liksom, som dun, veldig rart... jeg vet ikke hva jeg venter , föler jente , men... kanskje ikke da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...