Storebror & Lillesøster Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg begynner så smått og gjøre de "siste" forberedelsene,har handlet det jeg trenger av klær,men finner jeg noe mer fint så handler jeg.. Så nå lurte jeg på og finne frem de 2 minste str 50 og 56 å vaske det og legge klart det vi skal ha på henne når vi drar fra sykehuset.begynt og pakke fødebaggen også i dag,klær til meg og ammeinnlegg er pakket,mangler bare kamera og toalettsaker,åååå som jeg GLEDER MEG nå,kan nesten ikke vente,husker da jeg gikk gravid på slutten med gutten min,var ikke lei,men sinnsykt spent og gledet meg til og få han ut og se han,kose med han og være stolt mamma....men nå er jeg drittlei og håper at hun som storebror kommer før tiden,han kom 14 dager før:) Har tatt merkelapper av tepper og forskjellig i dag og lagt i skuffer og gjort klart på rommet og pynta med bamser,vasket dynene og sengetøy til vogn og vugga,så det henger ute på snora:):) Så jeg er vel snart i mål med forbredelsene her i huset,så er det bare og vente på at hun vil møte oss. Er spesielt og gå og gjøre i stand de siste tingene alt blir så virkelig og gleder meg bare enda mer....KLARER IKKE VENTE. Er dere i gang med de siste forberedelsene,eller er jeg tidlig ute?? Kanskje litt tidlig med fødebaggen,men siden jeg fikk før sist og har hatt mye vonde kynnere/falske rier så var det greit og gjøre den klar. I tilfelle rottefelle. Må benytte meg nå som mannen er hjemme i påska,ikke så lett å få gjort alt med en 2 åring,så de er ute i finværet og koser seg:) Så får vel jeg også ta meg en tur ut og grille noen påskepølser meg lillegutten min.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg har 21 dager igjen og har ikke pakket noe bag som jeg skal ha med meg til sykehuset enda.. Har det meste jeg trenger sånn ellers tror jeg.. Men ikke ordnet istand sengen og slike ting enda.. Barnerommet er laaangt ifra ferdig.. det holder vi på og pusse opp.., men hun skal jo uansett ligge inne hos oss de første 3 mnd ihvertfall-., så stresser ikke med det.. Tenkte og begynne på bagen til meg og jenta nå snart da.. Og iløpet av helgen så står nok bagen ferdig pakket ja.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå