Gjest Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Er i uke 38 idag, og har de siste dagene hatt noen ganske vonde menssmerter om nettene. Nå er de her om dagen og, og har hatt fryktelig vondt i korsryggen helt siden jeg sto opp idag. Var hos JM på mandag, og hodet hadde festet seg. Så, jeg lurer på om jeg kanskje er heldig og blir mamma i løpet av påsken, eller om det bare er kroppen som driver og erter meg? Noen som har noen formening? Og, en ting til, hvordan merker man at vannet går? For hvis hodet er festet, blir vel det som en slags propp som hindrer vannet å komme ut?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 på meg har vannet splasjet ut begge gangene før.. og hodet har vært festet begge gangene..... kan jo høres ut som kroppen din jobber med å forberede seg til sette igang noe ja! Blir spennende!! Lykke til!!!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hos meg fosset vannet ut selv om hodet var festet... Jeg har hatt mensmurringer og tak i korsryggen siden uke 33... Jordmor sa det var kroppen som modnet seg til fødsel... Lykke til!!! :):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå