Gå til innhold

Flere offshoreenker som er alene i påsken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann reiste idag og blir borte 15 dager :(

de høytidene er bare forferdelig kjedlig alene..har jo to små skjønne unger men påsken er ikke den samme uten at vi er sammen alle..

Men men sånn er det jo i den jobben,av og til havner turene i høytidene,er ikke så mye å gjøre med det!!

ar heldigvis mange gode venner så det skal nok bli påskegrilling og eggkoking uansett :) og på lørdag,søndag og mandag reiser vi på ferie til foreldrene mine og da får ungene full attension :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg sitter her da med to søte små som sover og en i magen :o) min kommer hjem 16 april og 17 skal vi på ultralyd. Satser på at det ikke er tåke. Høytidene er litt laaange uten mannen ja, men i morgen reiser vi til svigers og blir til mandag deilig:o)

Så er det spennende og se hva som skjer i september har termin 9 og han reiser ut 3 og kommer hjem 17 verre det. Sist rakk han ikke hjem, din da har han vert hjemme under fødslene eller?

Skrevet

nei,forrige gang skulle han komme hjem dagen før termin,men jeg fødte fire dager før så den fikk han ikke med seg:( første fødsel var han heldigvis hjemme.

denne gangen reiser han ut 31.juli og jeg har termin 5.august....så hvis jeg er heldig så får jeg ei uke før.Men han har forhørt seg litt om han kan få byttet om så han blir hjemme,men er ikke alltid det lar seg gjøre..

Vi reiser også avsted et par dager imorgen,herlig med besteforeldre som kan aktivisere ungene litt :

Skrevet

Ja første fødsel var min også hjemme:o) Håper din får bytte vakt denne gangen da og min også :o)) , litt mer styr å plasere bort to unger selv, husker jeg var borte i barnehagen sikkert 15 min før de åpnet den gangen med rier, he he artig å tenke på.

Det er jo egentlig litt avslappende også ingen som styrer på liksom. Mamma var med meg, og merkelig nok var hun veldig rolig og ikke stressete og viste hva hun skulle gjøre for meg, vi var hjemme så lenge jeg ville og jeg fikk bestemme alt. Vi har 30-40 min til sykehuset og den gang var det veiarbeid så vi måtte regne opp til halv annen time p.g.a omkjøring. Vi rakk opp i tide 2 timer etter kom jenten:o)

Hadde du med noen stand in for mannen?

Nei nå får jeg se til å få tingene i bilen og komme meg avgårde svigermor er ferdig på jobb kl16 og det tar 2 timer å kjøre. God påsketur til deg og dine:o)

Skrevet

Jeg har raske fødsler så jeg er livredd om jeg må være alene denne gangen.Foreldrene mine bor en time unna men svigers er bare 5 min unna så det var hun som kom å fikk kjørt meg ned :) tar 20 min til sykehuset,var der bare 45 min så var hun ute.så fødselen tok en time og et kvarter fra første smerte til det var over..

Er jo ikke sikkert det går så fort denne gang men har hatt to styrtfødsler så føler på meg at denne også kommer kjapt.

Får bare satse på at firmaet lar han få byttet om,men de har ikke for vane å være så lagelige så tør ikke tro det ordner seg.

Skal nok uansett greie det sammen med svigermor så det går nok bra (hun bare kjørte meg ned,var alene under fødsel...ville det)Mannen kom 4 timer etter fødsel så gikk helt fint.Kan godt føde uten mann men synes ikke det er greit å være alene med to små når fødselen starter,det synes jeg var det værste.Ellers gikk det så kjapt at om han kom etterpå så spilte ikke det noe n rolle :)

Når har du termin da? Hvor gamle er de andre 2?

Ha ei kjemefin påske dere også:o)

Skrevet

Min kjære har og reist på jobb hele påsken. Jeg har da ingen barn uten den som vokser i magen:) Men håper vi får feire julen sammen med baby:)

Skrevet

det er bedre å være alene i påsken enn i julen så håper min også er hjemme da:)merker det ekstra godt når man har barn..

Men så har de mange uker hjemme da og det er jo kjempepositivt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...