~**nuttis**~ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Prøver å legge inn litt arbeidsbeskrivelser,inspirasjon osv.Mest bilder da:-) Ta gjerne en titt!! Skriv gjerne kommentarer om det er noe.
*Lille Persille" Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Oi, så flink du er! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne med det også men det er vel best at jeg holder meg til smykkedesign og maling som jeg driver med. Går utrolig mye penger til slike hobbyer men det er så gøy! Kakene dine var utrolig flotte!!!
~**nuttis**~ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Takk skal du ha!! Smykker og maling er sikkert kjempegøy det og:-) Går fort penger til disse hobbyene ja;-)Tjener litt inn igjen og da heldigvis:-)
Morradi Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Så flink du er:) Er så heldig å jobbe med samboeren min som er konditor, så jeg digger kaker:) www.grenland-bakeri.no
~**nuttis**~ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 Takk!!Ja,moro med kaker...pynten:-)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Å himmel! Fatter ikke hvordan man får det til jeg! Men bor i nærheten skriver du... Hvor bor du hen?
Stratos med 3 barn Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Æsj, det var dumt! Skulle gjerne sluppet unna alle bursdagskaker i en 10 års tid fremover!
*Lille Persille" Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Joda, tjener litt på det jeg også men går ikke i pluss foreløpig. Hva koster disse kakene da? Kunne godt tenke meg å kjøpe jeg. Smaker de like godt som de ser ut? Ser du bruker endel smørkrem, det er kanskje godt i små mengder?
En_av_hver Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Det er noe av det flotteste jeg har sett noen gang!!!!! Så flink du er:-)) Kjører gladelig fra Drammen til Tønsberg for å hente jeg altså... Men det stod ingen priser.....hva tar du for de?
~**nuttis**~ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2009 Prisene varierer litt på hvordan kake,tid osv.Pleier å ta fra 500,- egentlig.Kommer som sagt an på..
~**nuttis**~ Skrevet 10. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2009 Tar jo litt tid å lage de kakene,hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå