Gå til innhold

nervøs angående blødning i uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste dager hatt blødninger...

littegrann... nok med truseinnlegg...

men stresser litt med det...

for 3 uker siden var jeg hos gynekolog og fjernet dårlige celler...

hadde celleforandringer.. etter dette har jeg hatt vannaktig utflod inntill blødningen startet.. utfloden var normal sa gynekolog... men husker ikke hva han sa om blødning... synes å huske han sa noe om at det kunne blø litt når skorpen datt av... men er usikker...

tror jo selfølgelig det verste... må ringe ham når ferien er over...

har vært på ultralyd i uke 6 og uke 9 og alt så fint ut... og gynekologen sa at det var veldig små sjangser for at noe skulle gå gale nå..

men jeg klarer jo ikke roe meg....

antakelig har blødningen noe med celleforandringen... har ikke vondt eller noe...

får vente å se...;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Høres logisk ut at man blør når skorpene faller av. Jeg tror det er dette du opplever nå. Har en venninne som ble konisert, og hun blødde mye. Hvis det er en abort på gang så vil jeg da tro at du ville ha magesmerter. Du ville nok harr kraftigere blødning også.

Om du er veldig bekymret ville jeg kontaktet legevakten. Da kan du om ikke annet komme til å få høre hjertelyden på babyen din (hvis de vil lytte så tidlig da!)

Men dette er bare min mening da:)

Skrevet

Jeg er sikker på at en abort i uke 11 vil være smerter og masse blod.... Det har helt sikkert noe med "behandlingen" din å gjøre!

Lykke til, håper det ikke stresser deg.

Skrevet

heihei;-) takk for svar!

jeg har ringt legevakten og fikk komme på time..

han kjente på magen min og snakket med meg...

han mente at så lenge ikke blødningen min ble kraftig og/eller jeg fikk magesmerter så trodde han ikke det var noe farlig.

han mente at enten så hadde det med behandlingen å gjøre, eller så hadde jeg bare en blødning som mange har i svangerskapet... pga ømfintlig i livmormunnen...

klarer jo selfølgelig ikke helt å slappe av...

men får håpe på det beste!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...