Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 alle som røyker er dumme, forutsigabre, luker vondt og bruker masse av sammfunets penger på behandling av sykdom. forsøppler lutfen rundt seg og med de ekle sneipene de kaster over alt. Nei la oss sende alle som røyker til langt vekk i stand.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Generaliseringen lenge leve?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Det heter "Langtvekkistan"..... Jeg bor der slik at du skal slippe min røyking;) Regner med du er overvektig, HI, siden du bringer dette på banen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 jepp der er alle like finnes ikke forskjeller alle jeg mener alle røyker er .............
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 nei jeg er ikke det, men jeg ble iritert på div innlegg og naboen røyk som siver inn i min leilihet når han røyker på verandaen slik at hans barn skal slippe røyklukt men mine barn skal ikke slippe det siden han røyker på verandaen sin.. godt å få ut litt damp
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 At de bruker masse av sammfunets penger på behandling av sykdom er kanske litt feil siden staten får inn mer i tobakk avgifter enn det de bruker på å behandle folk med tobakrelaterte sykdommer. Ellers, ja, sneiper som ligger strødd er forferdelig. Er liv redd for at snuppa skal plukke en opp og putte i munnen. Ja, røykere burde vise mer hensyn til oss ikke røykere, de har valgt det, ikke vi. Å sende dem langt "vekkistand" er kanske litt drastisk. Hva med å sende dem på et kurs i folkeskikk isteden???
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Ja, la oss gjøre det... så legger vi bare alle "de trygda" også! Sender de vekk i en kasse! Jippi!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 hehe da blir det jo bare en håndfull folk gjenn kankje det blir kjedelig.. hvem skal vi snakke dritt om da?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Hehe, som både røyker OG stønadsmottaker, må jeg dra litt på smilebåndet her:) At vi som røyker ikke lukter blomsteer, er jo i gunnen sant..jeg liker ikke at sneiper hives overalt, det finnes askebeger! ikke røyker jeg i nærheten av barn, og jeg synes fint lite om at røykere ofte har en tendens til å mene de skal ha rett til å fyre opp overalt:) og ja, jeg prøver å slutte, ikke så lett som det høres ut som, men det går an:) men langtvekkistan er jo i drøyeste laget da:) men-jeg er hundre prosent for røykeloven!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå