Tøysetipp Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Sånn at det går an å svippe innom å kjøpe sigaretter:-O
Guttemamman:-) Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Tror nok ikke skjærtorsdag er dagen for å svippe innom Svinesund som du skriver....Har du ikke sett nyhetene hver påske om kaoset, køene og alle fulle ungdommene på skjærtorsdag i Svinesund da?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Jeg veit ikke, men jeg drømte om deg i natt, haha! Drømte at Northernlights var med på paradise hotel, og hadde fått besøk av Twin. Så spurte hun hvordan det gikk med deg og fødselen, og Twin sa: "Jo, hun reiste på Haukeland i går kveld, så vi har passet alle ungene hennes i natt, men det var visst bare falske rier og ingenting på gang... Men plutselig kom visst bare babyen ut!" Og så hoppet du frem fra et huskestativ med en baby på armen. Så tenkte jeg WTF, hun fødte i går, og nå er hun på paradise hotel? Og da skjønte jeg at det var en drøm...=P
Hilde_85 Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Jada, Svindesund er åpent det. Men jeg ville nok ikke dratt i dag. Masse masse masse mennesker. Da ville jeg heller tatt turen i morra tror jeg!
Storebror & Lillebror Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Jeg trodde de skulle holde stengt skjærtorsdag i år?!
Guttemamma :o) Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Alle butikker er åpne på svinesund-Strømstad men systembolaget holder stengt. Hadde holdt meg laaaaangt unna Sverige i dag Masse toll og fyll og bråk :/
Tøysetipp Skrevet 9. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2009 Hvorfor har jeg ikke tenkt på dèt. Nei, da blir det ingen tur altså. Men, skal jo den veien på vei til hytta, skrekk og gru. Sauen, jaggu gitt. Paradis Hotel du. Knegg. Ps. Godt det bare var en drøm;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå