Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Drømte om deg i natt At du fikk babyen din. En søt liten gutt Og fødselen var over på et kvarter fra du kom inn til ungen var ute Haha.. Fødte som en katt God påske
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 He he så artig.15 minutter ja, det hadde vært noe det...Håper du får en like lett fødsel he he... Tror jeg venter med å gå til legen med en urinprøve jeg. Har egentlig ikke noe særlig vondt i magen nå, og må bare på do når jeg drikker mye. Men tar en sjekk på tirsdag uansett. Kan sikkkert bare levere en prøve til jm. Var jo hos henne for 14 dg siden, og da var prøven fin.. Sikkert bare jeg og mine innfall ) He he
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Drømte faktisk om to fødsler i natt, og jeg var ingen av dem Hehe... Måtte bare dra hjem igjen fra sykehuset jeg fordi jeg hadde jo ikke rier engang Du må bare passe på å drikke nok i alle fall. Slik at du får skylt gjennom systemet. Som sagt så har jeg også hatt det sånn i perioder- bare MÅ på do ofte og så kommer det nesten ingenting, men har heldigvis sluppet unna UVI så langt. Hvis ikke er det vel ikke så mye pes å stikke innom legevakta med en urinprøve bare for å få sjekket
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Tror du de på legevakten gidder å sjekke dette nå da, mitt i høytiden???
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 Du er jo griavid, og de bør jo ta dette like seriøst som noen som kommer inn med en forkjølelse eller vanlig omgangssyke Kan hende du må vente litt lengre i kø, men det er jo i grunn kjapt gjort å bare stickse en urinprøve for å se om det er noe der eller ikke. Dersom den er fin og du ikke trenger å snakke med lege, burde jo dette være rimelig kjapt gjort
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Fulgte rådet ditt jeg snuppa, og ringte de. Fikk time klokken halv fire, så da drar jeg ned dit da. Gudsjelov så har de egen legevakt her. Pyton å sitte på den i Oslo... Vet du om det gjør noe om jeg drikker noe før jeg drar dit. Eller bør urinen være mest mulig konsentrert?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2009 Det beste er jo konsentrert urin som har ligget i blæra noen timer. Derfor de stort sett anbefaler morgenurin. Dersom den er for utvannet, kan det jo være vanskelig å finne noe der Håper den er helt fin da og at det er bare den lille gutten (hehe) som trykker på blæra di
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Har drukket ca 0,7 liter vann nå. Men får la være å drikke mer etter dette da.. Håper det ikke gjør noe.. Blir spennende å se om du får rett da- Bare 12 dager igjen til ultralyd nå. Så håper vi kan få vite kjønnet da.... Kjenner det var godt å ringe, da slipper jeg å gå å lure hele påsken )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2009 Hvordan gikk det? UVI eller ikke??
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Hadde det ikke ). Følte meg som en hypokonder der jeg satt, men legen var super hyggelig ( og kjekk he he), så det gikk bra. Iallefall deilig at jeg fikk sjekket det. Takk, var du som pusha meg )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2009 Det var jo godt det ikke var UVi Men da har du jo i alle fall sjekket det. Litt kjedelig om det skulle vært det og du ikke hadde sjekket det og fått skikkelige plager og vt endt opp med nyrebekkenbetennelse... Nei, godt alt er bra Da er det bare å kose seg resten av påska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå