Gå til innhold

Hjelp :( Sta liten pike.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har funnet ut at hu bare skal ha pupp på nettene og ikke på dagene. :( Veldig trist. Har så lyst å amme.. Men har prøvd nå i to dager.. Å tilslutt må jeg jo bare gi henne flaske. Men prøver hver gang når hun er sluten å gi henne pupp. Har pleid å gi henne mme når hun skal legge seg. Så jeg har jo straffen meg selv. Så anbefaler ingen andre å gjøre det. Om de ønsker å amme.. Det gikk fint i 2 mnd.

Hvor mye skal en 2 mnd gammel baby ha som ett måltid? mer enn 100 ml? hun drikke opp det. å virker fortsatt sulten egentlig.

Er det noen tips fra flaskemammere om hva som er lurt å ha? tips fra andre og mottas også =D

Hilsen en frustrert mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først-gratulererr med at du har ammet i to mnd!! det er jo kjempefint:)

du kan prøve å lage 150-180 ml mme, så ser du om ho drikker alt. når du spør om hva som er lurt å ha, er jeg litt usikker på hva du egentlig mener. er det mme-merke, flaskemerke, mengde? vi bruker NAN, veldig fornøyd med den. men ikke bli lei deg selv om ammeperioden er over, man har fortsatt kosen, og veslesnuppa di får i seg det hun skal ha uansett:)

Skrevet

Takk for svar :D

oki, kan prøve d ja. Jeg mener: hvor mangen flasker er nok? hvor lenge skal man koke flaskene? 5 min? å hvor gammel skal hun være når jeg slepper å koke dem lengre? Er det lurt å kjøpe egen sterelisere? eller er det bortkasta? er det bortkasta med egen melke varmer?

Skrevet

seks flasker holder vel, skulle jeg tro:) det skal holde å koke dem i fem minutter, jeg kokte flaskene frem til 6 mnd, nå vasker vi dem bare godt i nokså varmt vann, du trenger ikke en sterelisator, kokende vann dreper bakteriene, melkevarmer er heller ikke nødvendig, vi setter flaskene til varming i desilitermål med varmt vann vi:)

Skrevet

oki :) Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...