Gå til innhold

Noen her med erfaringer med Pergotime?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta blodprøver på dag 21 i syklusen denne gangen, nå har jeg fått mensen etter MA - deretter skal det vurderes om jeg skal få Pergo. Jeg har visst ikke alltid EL...

 

Lurer litt på hvordan det er? Bivirkninger etc? Har jo vært til undersøkelse og samtale på Gyn på sykehuset - og fått info der, men lurer litt på hvilke erfaringer dere Pergo-jenter har?

 

Setter kjempestor pris på om dere vil svare...

 

GOD PÅSKE!!!!

 

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen bivirkninger av Pergo. Har alltid hatt ustabil syklus, men på pergo fikk jeg eggløsning på rundt dag 17-18. Hadde to runder Pergo uten effekt dessverre, så mirakelmedisin er det ikke alltid selv om man får eggløsning av det

Skrevet

Hei hei :D

 

Jeg hadde ikke bivirkninger jeg heller.. Ble ikke gravid på første kur, men jeg ville ta en pause uten og da satt spiren :D ( men jeg gikk på dobble kurer) vi viste de ikke før, ja en stund etter... For vi trodde ikke vi kunne klare de selv. Nå er jeg 28+5 :D

 

så håper du snart får spiren din... lykke til :D god påske :D

Skrevet

En glad historie her...

 

Jeg gikk på metformin i noen uker i forkant. Jeg ble driiiitdårlig av det. (Men er utfallet en baby, er det verdt, tenkte jeg)

Tok første runde med dobbel pergo for 4 uker siden. Tok 2 piller om kvelden, og kjente ingen bivirkninger.

 

For et par dager siden testet jeg positivt!!! :)

Så en runde med pergo var nok for meg.

 

Vi har prøvd i 3 snart 4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...