☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Skal ta blodprøver på dag 21 i syklusen denne gangen, nå har jeg fått mensen etter MA - deretter skal det vurderes om jeg skal få Pergo. Jeg har visst ikke alltid EL... Lurer litt på hvordan det er? Bivirkninger etc? Har jo vært til undersøkelse og samtale på Gyn på sykehuset - og fått info der, men lurer litt på hvilke erfaringer dere Pergo-jenter har? Setter kjempestor pris på om dere vil svare... GOD PÅSKE!!!! Klem fra
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg hadde ingen bivirkninger av Pergo. Har alltid hatt ustabil syklus, men på pergo fikk jeg eggløsning på rundt dag 17-18. Hadde to runder Pergo uten effekt dessverre, så mirakelmedisin er det ikke alltid selv om man får eggløsning av det
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hei hei Jeg hadde ikke bivirkninger jeg heller.. Ble ikke gravid på første kur, men jeg ville ta en pause uten og da satt spiren ( men jeg gikk på dobble kurer) vi viste de ikke før, ja en stund etter... For vi trodde ikke vi kunne klare de selv. Nå er jeg 28+5 så håper du snart får spiren din... lykke til god påske
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 En glad historie her... Jeg gikk på metformin i noen uker i forkant. Jeg ble driiiitdårlig av det. (Men er utfallet en baby, er det verdt, tenkte jeg) Tok første runde med dobbel pergo for 4 uker siden. Tok 2 piller om kvelden, og kjente ingen bivirkninger. For et par dager siden testet jeg positivt!!! Så en runde med pergo var nok for meg. Vi har prøvd i 3 snart 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå