Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hvorfor., målt blodtrykk nå å det var bra...

men likevel er jeg svimmel mye av dagen, kjennes ut som jeg er full..

hodepine til kvelds og morgen...

flere=?

blir så lei... dårlig samvittighet for jobben...

å ikke fungere i hverdagen som jeg vil... har en 1 åring som krever 100% av mamma... så er kroppen er klar til kvelds..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen ja...

Sliter med hodepine og svimmelheten hver dag..+kvalme..

Jeg hadde veldig lavt blodtrykk sist jeg var til kontroll,så legen mente det var grunnen til både hodepinen og svimmelheten...Eneste tipset jeg fikk var att jeg skulle passe på å drikke mye vann...

Skrevet

Hei HI... Har du evt målt blodsukker??? Når eg fekk svangerkskapsdiabetes sist så følte eg meg full... Har også nå hatt masse vondt i hode og drikker ofte... Så eg tenker eg skal ha ein glukosebelastning.. Har målt blodsukker heime og da går opp og ned så ein jojo, blir ikkje klok..

Ellers kan det ver blodprosenten som er lav, da blir ein jo også masse svimmel og kan få ein følelse av å vere full...

Har vert med på begge deler...

Skrevet

Hei!

Har det sånn sjølv. Det kom seg etter tips fra jordmor om å drikke mykje vatn. Drikker ca 4-5 liter for dagen trur eg.

Pluss mange små måltider. Har ein på snart 4 som og krever mykje, men det går an å forklare ting for han. :)

Prøv det og lykke til videre.

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen. Hadde store problemer med dette frem til uke 22 tror jeg. Mitt bodtrykk og blodprosent var helt fint, men jeg hadde lavt jernlager. Etter en super kur med jern jevnet det seg. Jordmor sa også at det er en normal reaksjon kroppen har når vi blir gravide og får mere blod i kroppen.

Pass på å reise deg sakte opp fra sengen, sofaen o.l. Ta ting med ro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...